Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:48:57 GMT

محکومیت جالب صیادان غیرمجاز در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۷۷۰۹

محکومیت جالب صیادان غیرمجاز در کامیاران

خبرگزاری ایسنا: رئیس اداره حقوقی اداره کل محیط زیست استان کردستان با اعلام این خبر گفت: این متخلفان که در جریان گشت و کنترل محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان کامیاران دستگیر شده بودند، با پیگیری کارکنان اداره حقوقی و با تعامل و همکاری مراجع قضایی ذیربط، علاوه بر پرداخت جزای نقدی به مجازات جایگزین مبنی بر فراهم کردن ۱۰۰۰ قطعه ماهی و رهاسازی آن‌ها در سد گاوشان با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبات احمدی خاطرنشان کرد: مجازات‌های جایگزین حبس متهمان یکی از رویه‌های حمایتی و ترمیمی دستگاه قضایی در زمینه کاهش حبس و زندان است که می‌تواند یکی از راهکار‌های موثر در کاهش جرایم زیست محیطی و به ویژه حوزه شکار و صید باشد.

به گزارش ایسنا، سد گاوشان با حجم مخزنی ۵۵۰ میلیون مترمکعب یکی از مهم‌ترین سازه‌های آبی غرب کشور محسوب می‌شود که بر روی رودخانه گاوه رود احداث شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محکومیت صیادان غیرمجاز کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان

 

حلیاسادات حسینی در آیین اختتامیه لیگ آموزشی- پژوهشی همیار محیط زیست شهر تهران که صبح امروز ( ٣ اردیبهشت ماه ) در باغ کتاب تهران برگزار شد، با اشاره به شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» به نقش و اهمیت کره زمین و اهمیت آن به عنوان زیستگاه اصلی انسان آن پرداخت و گفت: داشتن نسلی از کودکان دوستدار محیط زیست ضامن آینده سلامت شهر و شهروندان است، لذا مشارکت و تعامل در خصوص حفظ محیط زیست و آموزش آن به کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از اهدافی که اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به عنوان سرفصل برنامه‌های هدفمند و اثربخش در حوزه محیط زیست در دستور کار قرار گرفته است، بحث آموزش محیط زیست به کودکان در شهر تهران بوده است. بر همین اساس این رویکرد نقطه شروعی در سطح سیاستگذاری و برنامه‌ریزی مدیریت شهری تهران درباره برگزاری لیگ همیار محیط زیست ویژه کودکان پیش دبستانی شهر تهران شد.

به گفته حسینی، این لیگ از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۲ با ابلاغ کمیته سلامت کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی سهر تهران آغاز شد و در مجموع ۱۲۷ مربی داوطلب که با محوریت اداره کل تحت آموزش قرار گرفتند، همکار این لیگ بوده‌اند.

 در این اختتامیه دانش‌آموزان منتخب در پنج پنل تخصصی آب ، هوا، انرژی، زمین، پسماند و با استفاده از مهارت‌های نقاشی، کاردستی، سرود  با حضور داوران و کمک داوران مربوطه به رقابت پرداختند و در پایان مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از  برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد