Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره قصه‌گویی چله انقلاب یزد امروز و با اجرای ۲۵ قصه در روز نخست آغاز به‌کار کرد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین افتتاحیه جشنواره قصه‌گویی چله انقلاب صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و قصه‌گویان استان یزد برگزار شد.

در روز نخست این مراسم، 25 قصه گو از نقاط مختلف استان یزد اقدام به اجرای قصه خود کردند و تمام قصه‌ها با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، از حضور 49 قصه گوی یزدی در این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: قصه‌گوهای حاضر در این دوره از مسابقات از شهرستان‌های مختلف استان یزد شرکت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه جزو برترین قصه‌گوهای استان یزد هستند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روز نخست این جشنواره، شاهد اجرای قصه‌های بسیار خوب و با کیفیت بودیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد اجرای یک قصه در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، 20 قصه در بخش زنان و مردان و چند قصه هم در گروه نوجوانان بودیم.

قصه ترسناک نعمت‌الله را "سیروس مقدم" کلید زدکاشان| دومین کارگاه قصه‌گویی کودک درکاشان برگزار شدپروانه معصومی: مخاطب به‌دنبال قصه و موقعیت تازه است/ کار جنگی را رد نمی‌کنم

پیغمبری تصریح کرد: روز دوم این جشنواره فردا صبح آغاز به کار می‌کند و شرکت کنندگان در بخش‌های مختلف اقدام به اجرای قصه خود برای تماشاگران و داوران می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در بحث قصه‌گویی جزو استان‌های پرظرفیت کشور به حساب می‌آید تصریح کرد: روز پایانی این جشنواره هم پنجشنبه 27 دی ماه برگزار می‌شود و تمام شرکت کنندگان قصه‌های خود را در این جشنواره اجرای می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: تمامی شهرستان‌های استان در ۴ مرحله بصورت فصلی ارزیابی می‌شوند که شهرستان نیشابور در سه فصل رتبه اول و در یک فصل رتبه دوم و در مجموع رتبه اول ارزیابی عملکرد  را بدست آورده است.

علی مبارکی افزود: شاخص‌ها ارزیابی در حوزه‌های کاری زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، امور دام و طیور، آب و خاک، روابط عمومی، ترویج و آموزش کشاورزی، امور اراضی، امور آبزی پروری، امور اداری و مالی، برنامه ریزی و امور اقتصادی و. انجام شده است.

وی گفت: مهمترین مولفه اجرای این طرح مبتنی بر اصل رقابت است که از نتایج اجرای آن توسعه نظارت‌ها بر عملکرد واحد‌های شهرستانی ونیز اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و استفاده در تصمیم گیری‌های مدیریتی خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!