Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت بهداشت با ارسال نامه‌ای به گمرک، ترخیص تجهیزات پزشکی با حداقل اسناد تجهیزات را به مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تفویض کرد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ اجتماعی پزشکی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پیرو مصوبات دولت در ترخیص تجهیزات پزشکی با حداقل اسناد، با قبول مسئولیت وزیر بهداشت یا تفویض به معاون وزیر، دکتر نمکی، سرپرست وزارت بهداشت طی نامهای به گمرک، ترخیص با حداقل اسناد تجهیزات پزشکی را به دکتر رضا مسائلی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی تفویض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه مشهد: وزارت بهداشت کاستی‌ها و نقایص مربوط به پرستاران را برطرف کندسرپرست وزارت بهداشت: ساخت بیمارستان 600 تختخوابی گرگان در برنامه قرار دارد"سعید نمکی"؛ گزینه احتمالی دولت برای تصدی وزارت بهداشت

انتهای پیام/

R1534/P/S2,24,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،معصومه جودکی با اعلام این خبر افزود:از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت، پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است. اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال که بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به منظور حفظ دستاورد بزرگ ریشه کنی این بیماری و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال انجام می‌شود، امسال نیز در دو مرحله ۲ تا ۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه در استان انجام می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه گفت: برنامه ایمن سازی تکمیلی جهت کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در کلونی‌ها و محل تجمع عمده مهاجرین مستقر هستند و کلیه نقاطی که پوشش واکسیناسیون کمتر از حداقل انتظار را دارند انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است