Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:30:35 GMT

گل های رونالدو بزرگترین مشکل رئال است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۱۴۰

گل های رونالدو بزرگترین مشکل رئال است

سرمربی آلمانی سابق کره جنوبی که سال ها برای رئال بازی می کرد، جدایی رونالدو را یکی از مهمترین دلایل افت این تیم در فصل جاری می داند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از گذشت یک نیم فصل از لالیگا در رده چهارم جای دارد و کمتر کسی برای این تیم با توجه به فاصله ده امتیازی با بارسا شانس قهرمانی قائل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار گلزنی های رئال نیز تعریفی ندارد و بدترین از سال 1994 است.

رئال دو شب پیش در زمین بتیس 1-2 پیروز شد ولی شکل بازی این تیم به گونه ای بود که انتقادات زیادی را باعث شد و برخی عنوان کردند که رئال مثل یک تیم کوچک بازی کرد.

 

 

 

 

اولی اشتیلیکه، بر خلاف نظر عده ای از کارشناسان، مشکل رئال را افت شخصیت تیمی نمی داند و جدایی رونالدو را مشکل اصلی عنوان کرد.

او در مصاحبه با مارکا گفت:« رئال به هیچ عنوان دچار مشکل شخصیتی نشده است. رئال با هر مجموعه ای یک تیم بسیار بزرگ و باشخصیت است. مشکل اصلی اما به گل های رونالدو مربوط می شوند که دیگر حضور ندارد تا آنها را به ثمر برساند. شاید به نظر ساده می رسید اما پر کردن جای خالی کسی که فصلی 50 گل به ثمر می رساند، دشوار است. رونالدو رئال را روی دوش خود می کشید و الان غیبت او به وضوح حس می شود. زمان می برد تا این شرایط سخت سپری شود.»

 

کریستیانو رونالدو اولی اشتیلیکه (سرمربی) رئال مادرید کره جنوبی یوونتوس تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید کره جنوبی یوونتوس تیم ملی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: مشکل چلسی در هشت ماه گذشته تاکتیکی نبوده است

مائوریسیو پوچتینو بار دیگر به مشکلات مدیریت و تجربه تیمش اشاره کرد اما از رقابت آن‌ها با منچسترسیتی راضی بود.

طرفداری | با شکست در نیمه نهایی اف ای کاپ، دست چلسی از کسب جام کوتاه ماند. 

چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی با تک گل دقیقه 84 برناردو سیلوا شکست دردناکی را مقابل منچسترسیتی متحمل شد. آبی‌ها برای بخش عمده بازی تیم بهتر زمین بودند و فرصت‌های مهم گلزنی را نیز در اختیار داشتند. با این حال، بازیکنانی مثل نیکولاس جکسون مانند هفته‌های گذشته شب بدی را رقم زدند تا کار چلسی در جام‌های داخلی به پایان برسد. مائوریسیو پوچتینو در اولین واکنش به بازی گفته است:

در فوتبال، مهمترین چیز این است که در زدن ضربات آخر موثر باشیم و گل دریافت نکنیم. امروز خوب رقابت کردیم. نمی‌توانم بگویم که تیم برتر میدان بودیم، زیرا سنجش دقیق آن دشوار است. مهمترین چیز این است که رقابت کردیم. باید نکات مثبت بازی را برداشت کنیم. این گروه به چنین تجربیاتی از طریق انجام بازی ها نیاز دارد. باید با تمرکز بر زمینه هایی که نیاز به پیشرفت دارند، ساختار مورد نظر خود را بنا نهیم، فصل را به بهترین نحو به پایان برسانیم و در ادامه به بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه ارتقای عملکرد در فصل آینده بپردازیم.

بازیکنان و کادرفنی چلسی به خطای هند جک گریلیش معترض بودند. بحث و جدل کنار زمین برای چه بود؟ 

شاید دید شما از جایگاه تماشاگران دقیق‌تر از من بوده باشد. از روی خط کنار زمین به وضوح تشخیص صحنه خطا دشوار بود. با داور مسابقه به دلیل اعتراض دستیارم و کادر فنی مبنی بر پنالتی بودن صحنه، صحبت کردم. تنها خواسته من بازبینی صحنه پنالتی از طریق تصاویر تلویزیونی بود. پس از مشاهده تصاویر، داور سر تکان داد یعنی صحبتی نیست و موضوع را خاتمه داد. با این حال، باید از این ماجرا عبور کنیم.

چرا چلسی شکست خورد؟ 

مشکل تیم ما از نظر تاکتیکی نیست. عملکرد ضعیف امروز و هشت ماه گذشته، نشان دهنده عدم تسلط بر مدیریت شرایط است. برای ارتقای عملکرد به عنوان یک تیم، نیازمند زمان هستیم.

با شکست امروز، سه شنبه به مصاف آرسنالی می‌روید که در کورس قهرمانی حاضر است. نظرتان چیست؟ 

در ادامه برنامه، روز سه شنبه با تیمی قدرتمند به نام آرسنال روبرو خواهیم شد. لازم است که با آمادگی کامل به میدان برویم. با این حال، همانند بازی با منچسترسیتی، فرصت کافی برای ریکاوری و کسب آمادگی روحی تا روز سه شنبه وجود ندارد. از روند پیشرفت تیم رضایت دارم.

کول پالمر امشب کمی نسبت به گذشته شادابی کمتری داشت. علت چه بود؟ 

پالمر از نظر جسمانی خسته است. با این حال، به نظر نم‌ رسد که مصدوم شده باشد. فردا وضعیت او را به طور دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد. امیدوارم که خستگی تنها دلیل کسالت او باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • پوچتینو: مشکل چلسی در هشت ماه گذشته تاکتیکی نبوده است