Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:59:39 GMT

اتفاقات خوب برای افزایش حقوق کارکنان دولت در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۲۷۷

اتفاقات خوب برای افزایش حقوق کارکنان دولت در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار عصر سه‌شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: بر اساس ابلاغ قانون ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه کشور در خصوص افزایش حقوق کارکنان مناطق جنگی و عملیاتی درگیر در دوران دفاع مقدس، اتفاقات خوبی برای افزایش حقوق کارکنان دولت در شهر بوشهر رقم خورده است.

وی افزود: از نکات حائز اهمیت، عدم اجرایی شدن این ابلاغیه برای تمامی ادارات دولتی است که سبب نگرانی و ناراحتی کارمندان دولت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر عدم اجرای این ابلاغیه افزایش حقوق برای برخی دستگاه های دولتی در سال جاری را در نظر نگرفتن آن در بودجه آن دستگاه عنوان کرده که نیاز است در این خصوص بازنگری شود تا کارمندان این دستگاه‌ها بتوانند بمانند برخی دیگر از دستگاه‌های دولتی در سال جاری نیز افزایش حقوق کارمندان خود را اجرایی کنند.

دهدار ادامه داد: از نکات دیگر، عدم برخورداری نیروهای قراردادی و شرکتی ادارتی دولتی بوشهر از افزایش حقوق این قانون است که به نوعی اجحاف در حق این افراد به حساب می آِد در حالی که سایر استان های برخوردار از این قانون، افزایش حقوق را برای کارمندان قراردادی و شرکتی خود نیز لحاظ کرده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری مناسب و در خور شان برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: از کمیسیون فرهنگی شورای شهر درخواست می شود که با یک برنامه ریزی منسجم زمینه حضور شورای شهر در برنامه های دهه قجر و چهلمین سالگرد پیر.زی انقلاب اسلامی فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر  با اشاره به جهت‌گیری‌های شورا در بودجه سال آینده شورای شهر، بیان کرد: در این بودجه به دنبال یک رویکرد توسعه محور با حمایت از اقشار مختلف جامعه و به خصوص شهروندان بوشهری هستیم.

کد خبر 4514217

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر حقوق و دستمزد شورای شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران
  • تصمیم جدید دولت درباره تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳/ وزیر کار درباره حقوق کارگران چه گفت؟
  • ناترازی در تعیین دستمزد کارگری