Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@20:45:55 GMT

دانلود؛ گل روز باشگاه میلان - دژان ساویسویچ به باری (1995)

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۲۹۸

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ گل روز باشگاه میلان - دژان ساویسویچ به باری (1995).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بابک کاوه ئیان افزود: براساس سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان در سال گذشته دارای اضافه بار بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه افزایش تناژ به شدت زیر ساخت راه و ایمنی جان مردم را در استان به مخاطره می‎اندازد، اظهار داشت: در این راستا شناسایی و برخورد با متخلفین اضافه تناژ در سال گذشته با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و این روند امسال نیز ادامه دارد.

کاوه ئیان گفت: اضافه تناژ ناوگان، علاوه بر این که سیستم ترمز خودرو را به مخاطره می‎اندازد و درصورت برخورد با خودرو‌های سواری حادثه آفرین است، زیرساخت جاده‌ای را نیز به شدت تخریب می‌کند.

وی یادآور شد: بیشترین اضافه تناژ مربوط به ناوگان حمل مصالح ساختمانی است که در محور‌های مواصلاتی "بوشهر-برازجان"، "برازجان- دالکی" و جاده‌های پیرامونی شهر‌های "کنگان"، "دیر" و "خورموج" رخ می‌دهد.

کاوه ئیان بیان کرد: نظارت بر اضافه تناژ ناوگان در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در کلیه محور‌ها به خصوص مبادی بارگیری معادن و پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین از طریق نظارت و کنترل ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری (معادن)، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اضافه تناژ صورت می‌گیرد.

کاوه ئیان یادآور شد: ناوگان باری که فاقد بارنامه یا دارای اضافه تناژ باشند، با همکاری پلیس راه مشمول توقیف وسیله نقلیه، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان