Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مراسم اقدام به بستن درجه‌‌های یک ژنرال اسرائیلی کرد.

نتانیاهو که جهت بستن درجه‌ها را بلد نبود آن را برعکس بر دوش ژنرال ارتش رژیم اشغالگر قدس بست.

 

بیشتر بخوانید: رسوا شدن مقام اسرائیلی در شبکه الجزیره/ مجری: چوپان دروغگو سابقه بهتری نسبت به نتانیاهو دارد + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   گاف عجیب نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد

آفتاب‌‌نیوز :

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم خواست گزینه‌های حمله به اهدافی در داخل ایران را ارائه دهد. 

واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: نتانیاهو از ارتش خواسته تا در پاسخ به حمله ایران گزینه‌هایی را برای اهداف ارائه دهد.

●وب‌سایت اکسیوس نیز گزارش داد که وزیر جنگ اسرائیل در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا گفته است که اسرائیل هیچ چاره‌ای جز پاسخ دادن به حمله جمهوری اسلامی ندارد. 

●ایران هشدار داده که در صورت اقدام اسرائیل، پاسخ تهران فوری و گسترده تر خواهد بود.

● کانال ۱۲ اسرائیل نیز اعلام کرد: هدف اسرائیل صدمه زدن به ایران بدون ایجاد جنگی همه جانبه است. اسرائیل تصمیم دارد با هماهنگی آمریکا و بدون شعله‌ور شدن جنگ، به ایران حمله کند.

●به گزارش کانال ۱۳، نیروی هوایی اسرائیل آماده سازی برای حمله به ایران را به پایان رسانده است.

●ان‌بی‌سی به نقل از یک مقام اسرائیلی: پاسخ به حمله ایران ممکن است قریب الوقوع باشد و هرگونه پاسخی با واشنگتن هماهنگ خواهد شد.

 ●واشنگتن پست: نتانیاهو به ارتش دستور داد تا اهدافی را در ایران پیشنهاد کند، حملاتی که به آنها "یک سیگنال ارسال می کند"، اما بدون تلفات، این می تواند یک هدف در تهران یا یک حمله سایبری باشد.

●رویترز به نقل از رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: به حمله موشکی ایران واکنش نشان خواهیم داد.

●بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق: واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.واشنگتن به حصول آتش‌بسی در غزه متعهد است که باعث آزادی اسرا و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شود. ما به حفاظت از آمریکا، منافع و شرکای خود در منطقه ازجمله عراق متعهد هستیم.

●رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه هوایی نواتیم وعده پاسخ به ایران را داد.

●رهبران کشور‌های اروپایی همچنان در حال موضع‌گیری و رایزنی برای یک اقدام ائتلافی مقابل ایران هستند.

●آنتونی بلینکن، وزیرخارجه امریکا در گفتگو با معاون نخست‌وزیر عراق گفته واشنگتن به دنبال افزایش تنش با ایران نیست اما به دفاع خود از اسرائیل ادامه خواهد داد.

●نخست‌وزیر انگلیس: با نتانیاهو همتای اسرائیلی خود در مورد چگونگی جلوگیری از تنش گفتگو خواهم کرد.

●رئیس‌جمهور فرانسه گفت پاریس تمامی اقدامات لازم را برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه انجام خواهد داد.  همچنین مکرون اعلام کرد که مشارکت هواپیماهای این کشور در رهگیری پرتابه‌های شلیک‌شده از ایران علیه اسرائیل بنا به درخواست اردن بوده است.

●وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رساند

یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

●گفتگوی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

در گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی
  • امیرعبداللهیان: رژیم اشغالگر صهیونیستی ریشه اصلی ناامنی است
  • امیرعبداللهیان: ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت
  • اظهارات عجیب و یاوه گویی وزیر دفاع انگلیس درباره توقیف کشتی اسرائیلی