Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی دو شهرستان کمیجان و خنداب با حضور کریمی نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و دکتر جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و معاونین دانشگاه و روسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های کمیجان و خنداب بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی جاودان شامگاه ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق  وزش باد شدید در استان وجود دارد به تمامی مراکز بهداشتی درمانی استان اعلام گردید تا تمهیدات لازم را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا در شبکه‌های بهداشت و درمان، معاونت ها و بیمارستان‌ها جلسات کمیته مدیریت بحران برگزار و نیازهای هر مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر لزوم شناسایی مادران باردار و پرخطر و اسکان آنها در مناطق امن و نزدیک به مراکز درمانی، گفت: تمهیدات لازم در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه مادران باردار، کودکان و  سالمندان، تامین تجهیزات دارویی و درمانی، تامین نیروی انسانی متبحر و متخصص اندیشیده و مراکز اورژانس ۱۱۵، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

جاودان بر لغو مرخصی‌ها در همه سطوح اجرایی تاکید کرد و افزود: لازم است تمامی اعضای ستاد آماده‌باش را به زیرمجموعه اعلام و تا سه رده جانشین را تعیین و معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • رقابت عکاسی جاذبه‌های گردشگری خنداب
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است