Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: به نقل از دویچه‌وله، کارکنان مسئول بازرسی مسافران و محموله آن‌ها در فرودگاه‌های بزرگ آلمان به مدت ۱۸ ساعت دست به اعتصاب زده‌اند.

تنها در فرودگاه فرانکفورت نیمی از ۱۲۰۰ پرواز این فرودگاه لغو شده است.

انجمن فرودگاه‌های آلمان هشدار دادند اعتصاب این کارکنان حمل و نقل هوایی این کشور را طی امروز به طور کامل فلج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتصاب از ۲ بامداد امروز آغاز شده و قرار است تا ساعت ۲۰ ادامه یابد.

کارکنان فرودگاه‌ها قصد دارند از طریق این اعتصاب درآمد ساعتی خود را به ۲۰ یورو معادل ۲۳ دلار در ساعت افزایش دهند.

یکی از اعضای اتحادیه گفت: به این دلیل که کارفرمایان برای ارائه پیشنهادی بهتر تمایلی نداشتند احساس نیاز کردیم تا زمان اعتصاب را تا ۱۸ ساعت افزایش دهیم.

فرودگاه‌های برلین، مونیخ، اشتوتگارت، هانوفر، برمن، هامبورگ، درسدن، لایپزیگ، ارفورت و دورتموند از جمله فرودگاه‌هایی هستند که کارکنان آن‌ها در اعتصاب به سر می‌برند.

فرودگاه مونیخ اعلام کرده است علیرغم اعتصاب کارکنان، اما روند بازرسی مسافران به این دلیل که کارکنان این بخش از فرودگاه مربوط به یک پیمانکار عمومی است، ادامه دارد.

قرار است مذاکرات مجدد بین کارفرمایان و نمایندگان کارگری در روز ۲۳ ژانویه برگزار شود.

طی سال‌های گذشته شاهد اعتصابات گسترده در فرودگاه‌های آلمان هستیم.

پیش‌بینی می‌شود ۲۲۰ هزار مسافر در پی اعتصابات امروز سرگردان شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اعتصاب فرودگاه آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها نیز با مشکل روبرو شد.

اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم جهت حضور جودوکاران کشورمان در مراسم وزن کشی و‌قرعه کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای ساعت ۱۸ روز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه بازهم مسوولان فرودگاه از تاخیر در پرواز‌های کشور امارات خبر دادند.

این تاخیر‌ها و لغو پرواز‌ها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (جمعه) پس از ۳۰ ساعت انتظار ملی پوشان کشورمان در سالن انتظار، تمام پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و مراسم وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت‌ها بازماندند.

با این حساب متاسفانه جودوکاران کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها