Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار "محسن خانچرلی" در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : از یک میلیون و 3356 تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 27 درصدی بوده ایم.

وی بیان داشت: از تعداد تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 در 9 ماهه گذشته 597 هزار تماس عملیاتی شده که این میزان 47 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 96 را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در حوزه 197 نیز با توجه به توسعه این بخش، 7 درصد کاهش تماس های انتقادی و شکایات از نیروهای انتظامی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده ایم که این امر نشان دهنده عملکرد مطلوب ماموران پلیس غرب استان تهران است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام طرح های امنیت محله محور، گفت: در این مدت 258 طرح به مرحله اجرا درآمده این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ، 103 طرح اجرا شده، که 150 درصد افزایش را نشان می دهد.

سردار خانچرلی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه سایبر و فضای مجازی یک هزار و 57 مورد شکایت از طریق شهروندان صورت گرفته که متاسفانه شاهد افزایش 151 درصدی شکایت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم، که این امر نشان دهنده آن است که جرائم سایبری رفته رفته جایگزین جرایم سنتی می شود.

او در ادامه با اشاره به کشف یک هزار و 486 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در 9 ماهه گذشته ، گفت: در این خصوص 570 پرونده تشکیل و 800 نفر نیز دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه 193 هزار فقره پرونده در حوزه مشاوره و مددکاری از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد 76 درصد آن توسط مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی به مصالحه رسیده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران اصحاب رسانه قاچاق ماموران پلیس مرکز فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که برابر ۳۰ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال آبی تا بیست‌وپنجم فروردین موجودی مخزن ۳۱ سد در کشور کاهش داشته است.

بیشترین کاهش حجم سد مربوط به «رودبال داراب» در استان فارس است که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد کاهش یافته است، پس از «سد رودبال»، «سد دوستی» در خراسان رضوی با ۶۳ درصد کاهش، «سد نساء» در استان کرمان با ۵۸ درصد کاهش، «چاه نیمه‌ها» در سیستان و بلوچستان با ۵۸ درصد کاهش، «سد استقلال» در استان هرمزگان با ۵۵ درصد کاهش، «سد تنگوئیه سیرجان» در استان کرمان با ۴۹ درصد کاهش، «سد ساوه» در استان مرکزی با ۴۷ درصد کاهش، «سد کمال صلح» در استان مرکزی و با ۳۹ درصد کاهش، «سد سرنی» در استان هرمزگان با ۳۸ درصد کاهش بیشترین کاهش حجم را در بین مهم‌ترین سدهای کشور داشته‌اند.

از سوی دیگر بیشترین افزایش حجم مربوط به «وشمگیر، گلستان، بوستان» در گلستان است که نسبت به سال گذشته حجم آن ۲۴۹۰ درصد افزایش یافته است، مجموع ۱۳ سد دریاچه ارومیه اکنون ۱۱۹۸ میلیون متر مکعب آب دارد که برابر ۷۳ درصد از حجم این سدهاست و نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش یافته است.

وضعیت سدهای پنج‌گانه تهران چندان مناسب نیست و اکنون ۳۶۷ میلیون متر مکعب آب دارد که برابر ۱۹ درصد از حجم این سدهاست و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

در خوزستان که پرآب‌ترین جلگه کشور است نیز «زنجیره کارون» بیش از ۱۰ هزار و ۶۲۹ میلیون متر مکعب، «سد دز» دو هزار و ۵۵۹ میلیون متر مکعب، «سد کرخه» بیش از ۲۱۰۱ میلیون متر مکعب، «سد جره» ۱۶۷ و «سد مارون» ۸۷۷ میلیون متر مکعب آب دارد که در این بین بیشترین افزایش حجم مربوط به «سد کرخه» است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را ثبت کرده است.

حجم آب پشت سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسیده که برابر با ۳۰ درصد از حجم سد بوده و نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش را ثبت کرده است.

کد خبر 745031

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • حجم سد زاینده‌رود به ۳۶۸ میلیون متر مکعب رسید
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • کشف جرائم سایبری در استان سمنان ۳۲ درصد رشد داشت
  • آمار سفرهای نوروز و عید فطر اعلام شد / رشد ۵ درصدی اقامت‎‌ها نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند