Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:59:36 GMT

جلال حسن: کاملا آماده بازی با ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۸۱۴

جلال حسن: کاملا آماده بازی با ایران هستیم

جلال حسن دروازه‌بان تیم ملی عراق اعتقاد دارد که در روز بازی با تیم ملی ایران هیچ فشاری را متحمل نمی شوند و کاملا آماده بازی در برابر ایران هستند.

به گزارش "ورزش سه"، جلال حسن سنگربان 27 ساله تیم ملی عراق درخصوص بازی با تیم ملی ایران گفت: «ما کاملا برای دیدار فردا برابر ایران آماده هستیم و در حال حاضر به دلیل صعودمان به دور بعدی هیچ فشاری را احساس نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی که هم اکنون در باشگاه اربیل عراق مشغول به بازی است خاطر نشان کرد :« ما  در حالی به دیدار ایران می رویم  که به جز پیروزی به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم و برای تحقق این امر روی حمایت هوادارانمان حساب باز  کرده ایم . ما درحال حاضر تمام تمرکزمان معطوف به بازی فردا مقابل ایران است و بعد از اتمام این بازی می توانیم با خیال راحت به حریفمان درمرحله حذفی فکر کنیم و امیدواریم تا بتوانیم شایستگی های فوتبالمان را در آسیا ثابت کنیم .»


جلال حسن در ادامه گفت:« تیم ما کاملا آماده است و شناخت بسیار خوبی نسبت به تیم ملی داریم و سرمربی تیم نکات لازم را به همه بازیکنان گوشزد کرده است و آرزو می‌کنم بتوانیم نتیجه خوبی در انتهای بازی به دست بیاوریم تا هموطنان خودمان را خوشحال کنیم .»

 

جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • (ویدئو) پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • یک خبر خوب برای محیط زیست؛ پروژه پتروشیمی میانکاله کاملا لغو شد
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم