Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:57:46 GMT

پیام تسلیت نخست وزیر ارمنستان به ملت و دولت ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۸۱۸

پیام تسلیت نخست وزیر ارمنستان به ملت و دولت ایران

خبرگزاری فارس: نخست وزیر جمهوری ارمنستان سه شنبه بابت سانحه سقوط یک فروند هواپیمای باری، پیام تسلیتی را خطاب به ملت و دولت ایران ارسال کرد.

به نوشته خبرگزاری «آرمناپرس» «نیکل پاشینیان» در پیام تسلیت خود خطاب به «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران سقوط یک فروند هواپیمای باری در استان البرز را تسلیت گفت.

بخش مطبوعاتی دولت ارمنستان اعلام کرد که پاشینیان در این پیام، مراتب تسلیت و همدردی با رئیس جمهور و مردم خوب ایران را ابراز کرده و برای خانواده‌های قربانیان صبر و برای مجروحان آرزوی سلامتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فروند «بوئینگ- ۷۰۷» نیروی هوایی ارتش جمهموری اسلامی ایران روز گذشته دچار سانحه شد و در جریان آن متاسفانه ۱۵ خدمه هواپیما جان باختند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پیام تسلیت نخست وزیر ارمنستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه ای با بیان اینکه ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ آذربایجان را ندارد و برنامه ای برای جنگ برای آن را نیز ندارد، گفت: ارمنستان هیچ جاه طلبی فراتر از مرزهای شناخته شده بین المللی خود ندارد.

پاشینیان گفت: ما صداقت خود را در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در روند تحدید حدود نشان داده ایم. ما متذکر شدیم که دولت ارمنستان آماده است اقداماتی را در چارچوب اختیارات خود انجام دهد تا به مردم اجازه دهد در روستاهای آذربایجان زندگی کنند. به ویژه در چهار روستایی که اکنون در آن زندگی نمی کنند. 

وی ادامه داد: ما همچنین اعلام می کنیم که در نتیجه این روند، زندگی راحت و امن در روستاهای ارمنی - باغانیس، ووسکپار، گیرانتس، برکابر - باید به همان اندازه امکان پذیر باشد.

هفته گذشته بین کمیته های تعیین حدود ارمنستان و جمهوری آذربایجان تصویب شد که 4 روستا از ارمنستان به جمهوری آذربایجان منتقل شود. همچنین اولین سنگ تعیین حدود بین دو کشور نیز نصب شد.

دیگر خبرها

  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • پیام امیرعبداللهیان درباره سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه