Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:35:28 GMT

مریدی، غایب مهم فولاد در کیش

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۸۳۴

مریدی، غایب مهم فولاد در کیش

هافبک تیم فولاد خوزستان این روزها در تمرینات تیمش حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان اردوی آماده سازی نیم فصل خود را در جزیره کیش برپا کرده و بازیکنان این تیم زیر نظر افشین قطبی خود را برای یک نیم فصل مهم و دشوار آماده می کنند.

 

 در این روزها البته یکی از مهره های مهم فولاد در تمرینات اخیر حضور نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینا مریدی که می توان گفت پر مشتری ترین بازیکن فولاد در نقل و انتقالات زمستانی بود و مورد توجه سرخابی‌های پایتخت هم قرار داشت، غایب بزرگ تمرینات این روزهای فولاد است.

 

اینکه بازیکن جوان فولاد تمایل داشت بازی در تیم های پرطرفدار پایتخت را تجربه کند، به شایعات پیرامون او و غیبتش در تمرین دامن زده است؛ اما به هر حال قطبی هم به دلیل حسابی که روی مریدی می کرد، اجازه انتقال او را نداده بود.

 

باید منتظر روزهای آتی نقل و انتقالات ماند تا تکلیف نهایی مریدی مشخص شد. بازیکنی که سرمربی فولاد تاکید داشته باید در جمع سرخپوشان اهوازی باقی بماند.

سینا مریدی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سینا مریدی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

شاگردان ویسی در حالی در خانه شکست خوردند که بازیکن مازاد فولادی‌ها که در نیم فصل به مس پیوسته عامل پیروزی نماینده رفسنجان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 18:10 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که شاگردان نویدکیا با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. تک گل مس را سعید واسعی در دقیقه 56 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده امیر ایار بود که به جلال الدین علی محمدی بازیکن مس رفسنجان و احسان پهلوان از فولاد کارت زرد نشان داد.

سعید واسعی در نیم فصل در لیست مازاد فولاد قرار گرفت و امروز باعث شکست نماینده خوزستان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد