Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - فرماندار صومعه سرا از مدیران شهرستان خواست تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات اداره ها از ادارات کل انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی فتح اللهی روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی صومعه سرا افزود: اولین نکته مهم و حیاتی در فرایند برنامه ریزی ، تعیین اهداف است و اهداف، عنصر اصلی برنامه ریزی بوده و برنامه ها برای دستیابی به آن طراحی و سپس اجرا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی باید دست به دست هم دهیم تا توسعه شهرستان را شتاب بخشیم.
فتح اللهی با اشاره به اینکه نحوه تخصیص ها بطور کامل مشخص است، اضافه کرد: برای شهرستان اعتبار 23میلیارد تومانی در سه ردیف داشته ایم و نباید کوتاهی در جذب اعتبار توسط مدیران صورت گیرد.
وی افزود: از محل سه درصد نفت و گاز نیز 61 درصد اعتبار داریم که باید برای بخش محروم هزینه شود.
به گفته فرماندار صومعه سرا ، 33 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان مبادله شده که 10 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و سال آینده سعی می کنیم بیشتر اعتبار عمرانی را برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی هزینه کنیم.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صومعه سرا جذب اعتبارات گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد

محمدعلی اکبری، مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا گفت: ۸۵ خانوار در ۱۲ روستای این شهرستان کشت نیشکر به مساحت ۲۶ هکتار را آغاز کردند.

او با اشاره به استقبال مردم از فرآورده‌های نیشکر که محصولاتی ارگانیک است، افزود: سطح زیر کشت گیاه نیشکر امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا با بیان اینکه کشت نیشکر اردیبهشت هر سال آغاز و آذر ماه برداشت می‌شود.، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار طرح کشت تلفیقی صنوبر و نیشکر در بیش از ۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی صومعه سرا اجرا شده است.

به گفته اکبری، برای تجهیز کارگاه‌های نیشکرپزی، ۱۵ نیشکرکار برای دریافت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات از اعتبارات بنیاد برکت به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او همچنین گفت: سال گذشته، نیشکرکاران صومعه‌سرایی، ۲۵ تن شکر سیاه به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تولید و به بازار مصرف عرضه کردند.

شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • دالاهو میزبان مسابقات پاراگلایدر کشوری می‌شود
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود
  • برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان