Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@22:54:52 GMT

نشات اکرم: ایران تیم دیگری است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۸۹۳۳

نشات اکرم ستاره سابق تیم ملی عراق ضمن تمجید از بازی های تیم ملی عراق در دوبازی گذشته گفت:« خوشبختانه تیم ملی در مسیر بسیار خوبی قرار دارد و بازی به بازی تیم روند بهتری را دنبال می کند .»


او که همراه با تیم ملی عراق در سال 2007  به قهرمانی آسیا رسید درادامه گفت:«برای بازی در مقابل ایران اگر می‌خواهیم برنده این بازی باشیم باید از اشتباهاتمان در چیدمان بازیکنان اجتناب کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

وی در ادامه افزود:« در برابر تیم ملی یمن بازیکنان نمایش خوبی را از خودشان به جا گذاشتند و نسبت به بازی مقابل ویتنام اشتباهات کمتری را مرتکب شدیم اما با تمام احترامی که برای همه تیم ها قائل هستیم، نمی توانیم ایران را با تیم های یمن و ویتنام مقایسه کنیم. من امیدوارم در برابر ایران بهترین نمایش ممکن را ارائه بدهیم و این بازی های خوب تیم ملی در نهایت منجر به رسیدن این تیم به مراحل نهایی جام ملت های آسیا شود .»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران تیم ملی تیم ملی ایران رشد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت

زی‌سان: تیم ملی فوتسال ایران، با صدرنشینی مقتدرانه به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا راه یافت و برای راهیابی به جام جهانی و نیمه نهایی رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان شگفتی ساز خواهد رفت. 

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی ساز‌های هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد. 

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم