Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مهدی حیدری‌کبیر، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز، 25 دی ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان انقلاب اسلامی ایران را یکی از پدیده‌های بی‌نظیر در تاریخ دانست و اظهار کرد: هویت دینی و انقلابی بودن و مردمی بودن انقلاب دو وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های قبل و بعد از آن در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شعارهای انقلاب اسلامی افزود: «الله‌اکبر» مهم‌ترین شعار انقلاب اسلامی بود چراکه انقلاب اسلامی ایران با نام خدا شروع شد و معمار انقلاب نیز با همین انگیزه و اساس انقلاب را اداره کرد.
حجت‌الاسلام حیدری کبیر با بیان اینکه همه مردم در انقلاب اسلامی پابه پای امام به میدان آمدند، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب ما توجه به قشر آسیب‌دیده جامعه بود تا جاییکه فرمودند«من یک موی کوخ نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم».
وی به جنگ هشت ساله دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران در آن دوران اشاره و عنوان کرد: در این دوران حساس انقلاب تمام اقشار مختلف جامعه به جبهه های حق علیه باطل آمدند و به شهادت رسیدند که از آن جمله می‌توان به 52 شهید روحانی اهل سنت استان کردستان اشاره کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه موتور حرکت انقلاب دین بود که دشمن امروز قصد دارد تا مانع حرکت آن شود، اعلام کرد: ناامید کردن و دلسرد کردن مردم از این انقلاب اسلامی یکی از اهداف دشمنان است که باید با آن مقابله کرد.
وی ادامه داد: مقابله با هجمه‌های دین‌گریزی، آگاه بخشی و شناساندن دست پنهان دشمنان به مردم و حفظ رسالت دینی انقلاب از مهم‌ترین وظایف تک‌تک افراد جامعه به ویژه رسانه‌ های گروهی استان است.
حجت‌الاسلام حیدری کبیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را یکی از مراکز مهمی انقلابی دانست و گفت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به دستور رهبر برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به روحانیون اهل سنت احداث شد که در طول چهل سال از گذشت انقلاب از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است.
وی تشکیل پرونده برای روحانیون به صورت فیزیکی و دیجیتالی، معرفی روحانیون به مرکز خدمات برای گرفتن مستمری، بیمه و غیره، معرفی به ادارات جهت اقامه نماز جماعت، معرفی به ادارات برای بکارگیری روحانیون، برگزاری جلسات هیأت علمی برای روحانیون و پرداخت شهریه به 2 هزار و 833 نفر روحانی و طلبه از رسالت‌های حوزه امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از خدمات حوزه فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی به روحانیون است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به برگزاری نشست های تخصصی ویژه ائمه جمعه و جماعت با موضوع معضلات اجتماعی در سال 93 اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها با رشد بسیار خوبی در سال 97 به هفت دوره رسید که با برگزاری دو نشست دیگر به 9 دوره خواهد رسید.
وی چاپ سالنامه و نشریه تبیان، راه اندازی سایت آوای امین، راه اندازی سایت شافعی نیوز با پنج زبان جهان را از ظرفیت‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حوزه رسانه دانست و یاداور شد: جشنواره رسانه مرکز بزرگ اسلامی نیز در سال جاری در استان کردستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی هفته هنر انقلاب اسلامی و رونمایی از طرح مرکز تخصصی تئاتر مسجد افزود: همزمان با ایام سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و گرامیداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» این طرح رونمایی شد.

وی گفت: با همکاری امامان مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی برای تربیت نیروی هنرمند انقلابی گروه‌های تئاتر در مسجد تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام درخشنده گفت: ازآن جا که شهید سیدمرتضی آوینی، تمام لحظه‌های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیر به فعلیت رساندن ارزش‌ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و به حق در این راه خدمات ارزنده کم نظیری را در عرصه‌های گوناگون و گسترده هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشت، سالروز شهادت این هنرمند فرزانه، به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شده است.

وی با تاکید بر پاسداشت مجاهدت‌های شهید آوینی ادامه داد: باید با الگوگیری از راه و مسلک شهید آوینی نسبت به هنر و هنرمندان که در عرصه هنر انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت الاسلام درخشنده تصریح کرد شهید آوینی معتقد بود که هنر عین تعهد، تقید و مسئولیت پذیری است و بر این باور که هنرمند بدون تقید است خط بطلان می‌کشید.

وی گفت: در این مراسم از هنرمندان عرصه انقلاب اسلامی شامل شاعر، ستایشگر، نقاش، هنرمندان تئاتر، گروه سرود و غیره تقدیر شد.

به گزارش مهر، مرکز تخصصی تئاتر مسجد با حضور حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از مسؤولان مازندران رونمایی شد.

کد خبر 6081553

دیگر خبرها

  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰