Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش  خبرگزاری بسیج، صدها پرواز در ۸ فرودگاه بزرگ آلمان از جمله فرانکفورت از امروز ساعت ۲ بامداد تا ۸ شب به وقت محلی به دلیل اعتصاب کارمندان فرودگاه های آلمان برای افزایش حقوق خود مختل خواهد شد.

در همین حال اتحادیه قدرتمند «وردی» آلمان اعلام کرد که این اعتصاب در فرودگاه های فرانکفورت، مونیخ، هانوفر، برمِن، هامبورگ، لیپزیگ، درسدن و ارفورت انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس انجمن فرودگاه ADV آلمان در برآورد خود اعلام کرد حداقل ۲۲۰ هزار مسافر به دلیل تاخیر و لغو پروازها متاثر از این اعتصاب گسترده خواهند شد. همچنین اتحادیه «وردی» با این اعتصاب خواهان افزایش دستمزدها به ۲۰ یورو (۲۳ دلار) هر ساعت برای کارگران قسمت های مختلف فرودگاه های آلمان است.

بر پایه این گزارش، برخی از کارمندان فرودگاهای شرقی آلمان در حدود ۱۴ دلار در ساعت دریافت می کنند که این رقم برای همتایان آنها در پایتخت و قسمت های غربی آلمان بیش از ۱۷ یورو در ساعت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک از سختی‌های فراوانی که به همراه مهدی الفتی متحمل شد تا به قطر برسد صحبت و ابراز امیدواری کرد که در پاریس نتیجه خوبی رقم بخورد. - اخبار ورزشی -

محمدرضا خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس توسط مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان اظهار داشت: کسی فکر نمی‌کرد ژیمناستیک ایران بتواند به سهمیه المپیک برسد، اما خوشبختانه تلاش‌هایمان به ثمر نشست و این ورزشکار توانمند و تاریخ‌ساز توانست به این سهمیه ارزشمند دست پیدا کند. ما دو هدف داشتیم که با کسب مدال بازی های آسیایی و همچنین سهمیه المپیک، به آنها رسیدیم. از فدراسیون ژیمناستیک تشکر می‌کنم که حمایت بسیار خوبی داشت و جواب زحمات مسئولان را به خوبی دادیم. حالا امیدوارم عملکردی در شأن نام ژیمناستیک ایران در پاریس داشته باشیم و نتیجه خوبی هم بگیریم که ژیمناستیک ایران سربلند باشد.

وی با اشاره به دشواری اعزام به جام جهانی قطر گفت: وضعیت اعزام ما به قطر با مشکل مواجه شد. به دلیل بسته شدن فرودگاه‌ها و انجام نشدن پروازها بخشی از مسیر را زمینی رفتیم و با معطلی که در فرودگاه داشتیم، تقریباً 48 ساعت بی‌خواب بودیم. زمانی که می‌خواستیم اعزام شویم، فرودگاه بسته شد. در واقع ساعت 11 شب از قزوین حرکت کردیم تا به پرواز ساعت 5 صبح برسیم، اما تعطیل شد.

خیرخواه ادامه داد: در فرودگاه نشستیم تا ببینیم تکلیف چه می شود. تا ساعت 10 شب در آنجا حضور داشتیم و امیدوار بودیم سوار هواپیما شویم و پرواز انجام شود. در همان زمان نیز فدراسیون رایزنی می‌کرد و در نهایت تصمیم گرفته شد از طریق مرز زمینی به ارمنستان برویم، چون اگر این کار را نمی‌کردیم، شانس اعزام را از دست می‌دادیم. فدراسیون، اتومبیل خوبی فراهم کرد. تقریباً 17 ساعت طول کشید تا به فرودگاه ارمنستان رسیدیم. از تهران به ایروان رفتیم و چند ساعت هم در مرز بودیم، فدراسیون هم اتومبیل خوبی را در آنجا مهیا کرده بود. در نهایت بلیت فراهم شد و راهی قطر شدیم. کار بسیار سختی بود، اما باید این ریسک را می‌کردیم. زمانی که به ارمنستان رسیدیم، 4، 5 ساعت هم منتظر پرواز بودیم و سفر به قطر 4 ساعت  طول کشید. در واقع ما چیزی حدود 48 ساعت در مسیر بودیم.

اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک عنوان کرد: فدراسیون همه سعی خود را کرد و هماهنگی‌ها را به سرعت انجام داد تا اتومبیل در مرز و همچنین بلیت سفر به قطر فراهم شود. با همه این تمهیدات 48 ساعت در راه بودیم که البته چاره‌ای هم نبود. در همان فاصله تیم‌های دیگر رسیده بودند و با آرامش در حال تمرین بودند، ولی زمانی که ما رسیدیم، دو روز بعد مسابقه بود. شما یک سفر سه، چهار ساعته که می‌روید، باید یک روز استراحت کنید تا خستگی از بدن بیرون برود. ما 48 ساعت در فرودگاه‌ها و مسیر بودیم. با این شرایط نمی‌شد که بهترین شرایط برای الفتی در پرش‌ها فراهم باشد.

وی تصریح کرد: همه قهرمانان دنیا ناراحت بودند، چون می‌دانستند با چه شرایطی به قطر رسیدیم. در آن دو، سه روزی که باید در تمرین باشیم، در راه بودیم، آن هم با ماشین. با همه این تفاسیر نمی‌توانستم انتظار زیادی از الفتی انتظار داشته باشم و خدا را شکر که او در رقابتش آسیب ندید.

خیرخواه گفت: گفته شد که می‌خواستم الفتی حرکت جدیدی را در این رقابت بزند. بعد از 30 سال آنقدر بی‌تجربه نیستم که در چنین مسابقه انتخابی مهمی دست به این کار بزنم. برای ثبت حرکت جدید، باید فیلم آن حرکت یک ماه قبل برای فدراسیون جهانی فرستاده شود.

وی در پاسخ به این سوال که «پس چرا امتیاز صفر برای الفتی در یکی از پرش‌هایش ثبت شد؟» اظهار داشت: او حرکت را انجام داد، اما زمین خورد. در رشته‌های دیگر اگر کمی خسته باشید، می‌توانید کمی کار را جمع و جور کنید، اما در ژیمناستیک در «یک‌هزارم ثانیه» زمین می‌خورید. ژیمناستی که دو، سه شب نخوابیده و در مسیر ارمنستان بوده که تمام آن گردنه است، با خستگی مواجه می‌شود.

خیرخواه خاطرنشان کرد: اگر یک ژیمناست بخواهد حرکت جدیدی را ثبت کند، باید در کتابچه داوری باشد. اگر هم در کتابچه داوری نیامده باشد، باید یک ماه قبل از آن فیلم بگیریم و برای فدراسیون جهانی ارسال کنیم. پس از آن نیز FIG باید فیلم را ببیند و بگوید که این حرکت حساب می‌شود یا نه. ضمن اینکه در مسابقات کسب سهمیه حرکت جدید نمی‌زنیم. بعد از 30 سال آنقدر تجربه دارم که چنین ریسکی را نکنم. مهدی به شکل خطرناکی زمین خورد. همه افسوس خوردند که چرا این اتفاق برایش افتاد.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک عنوان کرد: گناهی نداشتیم که فرودگاه به یکباره تعطیل شد و مجبور شدیم 50 ساعت در راه باشیم. این قضیه برایم شوکه کننده بود. فدراسیون همه تلاشش را کرد و در اولین فرصت بلیت و ماشین را فراهم کرد. نزدیک به 24 ساعت در فرودگاه ایران بودیم، 17، 18 ساعت تا ارمنستان طول کشید و 10 ساعت هم آنجا تا قطر به طول انجامید. با این شرایط شانس آوردیم که الفتی در رقابتش مصدوم نشد. یک درصد شک نکنید که این خستگی مسیر باعث زمین خوردنش شد. در نهایت از فدراسیون ژیمناستیک که در آن شرایط سخت ما را اعزام کرد تشکر می‌کنم. تاکنون تا این حد هماهنگی ندیده بودم که آنقدر سریع به آنجا برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»