Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند با ۲ امتیازی که از مرحله گروهی کسب کرده، بتواند به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نورالدین ولدعلی سرمربی تیم ملی فلسطین پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل اردن اظهار داشت: امیدوارم این یک امتیازی که در این بازی کسب کردیم، برای صعود از مرحله گروهی کافی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال جایی برای پشیمانی نیست و بازیکنانم هر آنچه که از دستشان برمی‌آمد، انجام دادند.

وی افزود: البته نباید این واقعیت را نادیده بگیریم که موقعیت‌های خوبی را در خط حمله از دست دادیم. اکنون به تمرینات عادی خودمان بازمی‌گردیم تا در صورت صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی، آمادگی لازم را داشته باشیم.

ولد علی در پایان گفت: در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم، هر چند که اشتباهاتی هم در این تورنمنت داشتیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فلسطین اردن جام ملت های آسیا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد