Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با کسوت رسول دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با کسوت رسول دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

ظریف در این دیدار از نقش مهم مرحوم جلال طالبانی در وحدت ملی عراق و اقلیم کردستان تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، طرفین از افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان کردستان عراق بویژه سلیمانیه و جمهوری اسلامی ایران و نیز تلاش‌های بخش خصوصی و کارآفرین دو طرف برای تعمیق همکاری‌های فی مابین حمایت کردند.

مسائل منطقه بویژه روند‌های جاری در سوریه، با تاکید بر راه حل‌های سیاسی نیز در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد جواد ظریف کردستان عراق اتحادیه میهنی کردستان عراق سلیمانیه ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.


وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.


ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.


رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.


گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.


وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

دیگر خبرها

  • انفجار بمب در خودروی یکی از مسئولان ارشد اتحادیه میهنی عراق
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • اولین تصویر از دیدار وزاری خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد