Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:03:28 GMT

آماده ترین نیمکت در تاریخ تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۹۰۵۱

آماده ترین نیمکت در تاریخ تیم ملی!

12 بازیکن نیمکت نشین تیم ملی همگی بازیکنانی آماده هستند که در صورت نیاز می توانند به زمین بروند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش در شرایطی به مصاف تیم ملی عراق خواهند رفت که این دیدار مسابقه ای بسیار مهم برای ایران محسوب می شود. تیم ملی ایران در صورت کسب تساوی یا پیروزی در این بازی صدرنشین خواهد شد و همین موضوع باعث می شود که در جدول مرحله آینده، شرایط بهتری را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی ایران در این جام ملت ها با 23 بازیکن آماده حاضر شده که همگی می توانند لقب ستاره را در پیشوند نام خود داشته باشند. از بازیکنانی که در فوتبال اروپا حضور دارند تا آن هایی که در قطر عنصر اصلی تیمشان محسوب می شوند یا ستاره های لیگ برتری امثال بیرانوند، دژاگه، شجاعی، حاج صفی، چشمی و... که هر کدام مهره هایی تاثیرگذار در فوتبال ایران هستند.

 

 

با این حال کارلوس کی روش چاره ای ندارد جز این که در هر بازی حداکثر از 14 بازیکن استفاده کند و 9 ملی پوش دیگر را روی نیمکت بنشاند. در بازی قبلی برابر ویتنام به غیر از گلرها، پژمان منتظری، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد محمدی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد روی نیمکت حاضر بودند و از این جمع نوراللهی، ترابی و انصاری فرد وارد زمین شدند.

 

نکته جالب این که از بین این بازیکنان حسینی، چشمی، رضاییان، شجاعی، جهانبخش و انصاری فرد در جام جهانی فیکس بودند اما حالا به مهره نیمکت نشین تیم ملی بدل گشته اند و پرستاره ترین نیمکت تاریخ را به وجود آورده اند.

 

شاید کی روش فردا بخواهد به چند بازیکن اصلی اش استراحت بدهد و به طور مثال از کاپیتان شجاعی یا جهانبخش آماده استفاده کند که در این صورت نیز تیم ملی لطمه ای نخواهد دید و شاید حتی باتوجه به انگیزه بازیکنان تازه وارد، نمایش بهتری را هم ارائه کند.

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین میر قلعه نویی سرمربی تیم‌ملی ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مشخص رپکرد که به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.

به این ترتیب مهدی قایدی برابر ترکمنستان به جای سردار آزمون مصدوم بازی خواهد کرد.

کد خبر 840870 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران