Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:32:00 GMT

یک گزینه دیگر برای تقویت خط حمله بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۹۰۶۲

یک گزینه دیگر برای تقویت خط حمله بارسلونا

اولویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی هم مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی منیر الحدادی از بارسلونا، ارنستو والورده صریحا اعلام کرد این تیم در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مهاجم است و بعد از مطرح شدن نام هایی چون آلوارو موراتا، فرناندو یورنته و کریستن استوانی، حالا نشریه اسپورت خبر از اضافه شدن اولویه ژیرو 31 ساله به این فهرست را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سبک بازی فیزیکی و تخصص در زدن ضربات سر این مهاجم و همچنین تجربه اولویه ژیرو برای سالها بازی کردن با لباس تیم های بزرگ، بارسلونا را به جذب وی علاقمند ساخته و ممکن است این مهاجم فرانسوی که تنها چند ماه دیگر با چلسی قرارداد دارد و حدود یک سال قبل از آرسنال راهی اردوی رقیب شد، در روزهای آتی به بارسا ملحق شود.

 

آبی های لندن در مسیر خرید گونسالو ایگواین از میلان قرار دارند و اولویه ژیرو می داند در صورت ماندن در چلسی نیز مهاجمی نیمکت نشین خواهد بود. البته والورده نیز مدعی شد گزینه خرید بارسلونا بازیکنی به عنوان جانشین لوییس سوارز در ترکیب بوده و قاعدتا جایگاه ثابتی در ترکیب آبی اناری ها نخواهد داشت.

بارسلونا چلسی الیویه ژیرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا چلسی الیویه ژیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی آلونسو» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بارها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بارها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسه فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

کد خبر 6064002

دیگر خبرها

  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان