Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، این نشست علمی از سوی گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام‌های اسلامی این  پژوهشگاه در قم برگزار می‌شود.

نشست یادشده با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله هدایت‌نیا، محقق و استاد حوزه علمیه برگزار و حضور برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

ساعت و روز برپایی این نشست، چهارشنبه 26 دی‌ماه از ساعت 10 تا 12 صبح به نشانی دفتر قم پژوهشگاه واقع در بلوار 15 خرداد، کوچه شهید میثمی، طبقه دوم سالن فرهنگ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا هدایت نیا فقهی کنترل جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نشست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با روسای دانشگاه‌های استان در محل استانداری برگزار شد. حجت الاسلام خسروپناه در این نشست گفت: به منظور ایجاد بستری برای حکمرانی نخبگانی در کشور، هیات‌های اندیشه ورز در استان‌ها راه اندازی شد تا تصمیمات کشور منطبق با نظرات افراد در استان‌ها اخذ شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: تاکنون دو نشست و یک همایش توسط هیات اندیشه ورز در استان قزوین برگزار شده است. متاسفانه ۸۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در رشد علمی کشور دخالت ندارند و نیاز به بازنگری در حقوق دریافتی این اعضا و افزایش آن است تا انگیزه‌ای برای فعالیت مستمر علمی باشد.
وی اظهار کرد: به منظور شناسایی نخبه ها، رصدخانه‌های علمی راه اندازی شد و با افرادی که در زمینه مهاجرت نخبگان تشویق کننده باشند به شدت برخورد خواهد شد. دانشگاه آزاد قزوین جزو دانشگاه‌های برتر دنیاست و از دانش بنیان‌ها باید حمایت شود.
سایر رووسا و اساتید دانشگاه‌ها هم در این نشست توجه به مهارت آموزی، تمرکز بر فرهنگ سازی و حمایت از نخبگان در راستای جلوگیری از مهاجرت نخبگان، توجه ویژه به مساله بودجه دانشگاه ها، توجه به امنیت روانی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حرکت به سمت دانشگاه‌های حکمت بنیان را از مسائل مهم پیش روی دانشگاهیان عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • نشست «آسیب‌ها و بایسته‌های تبلیغ دین» برگزار می‌شود
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی