Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی فلاح حقیقی در مراسم افتتاح پانزدهمین دفتر پیشخوان ارائه خدمات هویتی در شهر یزد اظهار داشت: روند واگذاری برخی امور به بخشی خصوصی و برون‌سپاری برخی فعالیت‌های ادارات دولتی به دفاتر پیشخوان دولت خوب بوده و این امر گامی در مسیر تحقق سریع‌تر دولت الکترونیک بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام رفاه شهروندان و تکریم بیشتر ارباب رجوع را نیز به دنبال داشته است، افزود: برون‌سپاری برخی فعالیت‌های دولتی علاوه بر اینکه بدنه دولت را چالاک می‌کند، رهنمودهای رهبری در زمینه تحقق اصل 44 قانون اساسی را نیز محقق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح حقیقی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در شبکه دفاتر پیشخوان دولت به موازات سایر ارکان توسعه دولت الکترونیک افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: این واگذاری‌ها روند توسعه دولت الکترونیک را سرعت بخشیده است.

وی با اشاره به خدماتی که از سوی دستگاه‌های دولتی برون سپاری شده است، اظهار داشت: در حال حاضر خدمات حوزه وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، سازمان ثبت احوال، شهرداری‌ها، ادارات برق، گاز، آب، صندوق‌های بازنشستگی، وزارت تعاون و اپراتورها از طریق شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت به مردم عرضه می شود.

فلاح حقیقی اظهار امیدواری کرد: دولت اقدامات خود را در مسیر برون سپاری فعالیت‌ها تسریع کند تا هم مردم خدمات سریع‌تر و بهتری دریافت کنند و هم روند توسعه دفاتر پیشخوان تسریع شود.

راه اندازی پانزدهمین دفتر پیشخوان دولت در شهر یزد

مدیرکل ثبت احوال استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: واگذاری بخشی از خدمات دولتی به بخش خصوصی و کاهش تصدیگری دولت همچنین نقش این دفاتر در تسهیل روند ارائه خدمات به مردم مثبت و سازنده است.

محمدعلی مکرمی بیان کرد: به کارگیری دولت الکترونیک و سامانه های هوشمند در دستگاه های اداری به واسطه از بین بردن ارتباط مستقیم گیرنده خدمت با ارائه کننده آن، زمینه بسیاری از فسادهایی را که می تواند در مواجهه افراد با یکدیگر بروز کند از بین می‌برد.

به گزارش مهر، امروز پانزدهمین دفتر پیشخوان دولت در سطح شهر یزد و بیست و نهمین دفتر در استان در بلوار استقلال یزد راه اندازی شد و مردم می‌توانند خدمات ثبت احوال را نیز از این دفاتر دریافت کنند.

کد خبر 4514305

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت احوال استان یزد دفاتر پیشخوان دولت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز