Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان، گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند تهدیدات اصلی حوزه خود را شناسایی و اولویت بندی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سیف روز سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل سلسله در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی همچنین باید ضمن اولویت بندی تهدیدات، برای مقابله با هر تهدید، سناریو بنویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از ملاک های ارزیابی مدیران استانی و شهرستانی را اقداماتشان در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: اکنون شکل و نحوه تهدیدات عوض شده، به گونه ای که عواملی که 10 سال پیش تهدید محسوب می شدند، اکنون تهدید نیستند.
سیف با بیان اینکه دولت هایی که به دنبال استعمار بوده اند به دنبال تغییر شکل تهدیدات هستند، عنوان کرد: به دلیل اهمیت موضوع، کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند به صورت فصلی یک رزمایش داشته باشند و در مجموع سالی چهار رزمایش برگزار نمایند.
وی از شهرداری های الشتر و فیروزآباد خواست یک سایت پلان تخلیه اضطراری را با حداکثر فاصله 15 کیلومتر که امکان آبرسانی، برق رسانی و ایجاد کمپ موقت داشته باشند را تا پایان بهمن ماه تعیین کرده و به رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان ابلاغ کنند.
سیف افزود: این امکانات اولیه باید در شهرداری ها وجود داشته باشد و شهرداری هایی که نمی توانند باید اطلاع رسانی کنند تا از شهرداری های معین کمک بگیریم.
معاون سیاسی فرماندار سلسله نیز با اشاره به تهدیدات نوین، جنگ های اقتصادی و تحریم های پیش روی کشور، گفت: پدافند غیرعامل برای جلوگیری از این تهدیدهاست و لذا مدیران ادارات باید با آگاهی کامل وظایفی را که بر عهده دارند اجرا نمایند.
7265/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پدافند پدافند غيرعامل تهديدات نوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس بیمارستان کیش گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک با قابلیت تصویربرداری سه بعدی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش خریداری و به بهره برداری رسید.

امید براتی، سرطان سینه را دومین علت مرگ و میر بانوان در کشور برشمرد و گفت: خرید این دستگاه از چهار سال گذشته در دستور کار بیمارستان کیش قرار گرفته بود و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و تامین ارز نیمایی توسط وزارت بهداشت و درمان، خریداری و در بیمارستان کیش نصب و به بهره برداری رسید.

مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش نیز گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک، دیجیتال سه بعدی و مجهز به پدل هوشمند است.

مهشاد پازوکی افزود: قابلیت شناسایی نود و پنج درصدی و تشخیص ضایعات و کاهش فشار بر بیمار در زمان تصویربرداری از ویژگی‌های این دستگاه ماموگرافی است.

رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در مراسم بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش با اشاره به ضرورت و اهمیت غربالگری و تشخیص به موقع سرطان سینه، گفت: در کشور ما از هر صد هزار زن، در حدود بیست نفر به سرطان مبتلا هستند.

اسدالله احمدی، افزود: تجهیز بیمارستان کیش به دستگاه ماموگرافی علاوه بر شناسایی به موقع بیماری افراد می‌تواند نقش تاثیر گذاری در روند بهبود بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید