Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@22:56:26 GMT

حمایت تمام قد روسیه از برنامه موشکی تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۹۲۸۸

حمایت تمام قد روسیه از برنامه موشکی تهران

رویداد۲۴ «سرگئی ریابکوف» روز سه‌شنبه درباره فشارهای کشورهای غربی بر برنامه موشکی ایران و مذاکرات موشکی روسیه و آمریکا اظهارنظر کرد. 

به گزارش شبکه المیادین، او گفت که آمریکایی‌ها پیشنهاد مسکو در خصوص برگزاری دور دیگر گفت‌و‌گوها درباره پیمان منع موشک‌های میان‌برد و کوتاه برد هسته‌ای را رد کرده و واشنگتن مسئول شکست گفت‌و‌گوهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا امروز سه‌شنبه گفته روسیه مرتکب «نقض فاحش» پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد شده است. 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ۲۹ مهرماه سال جاری روسیه را به نقض «پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» متهم و تهدید کرد کشورش را از آن خارج می‌کند. 

«پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» ایالات متحده آمریکا و روسیه را از تملک، تولید یا پرتاب آزمایشی موشک‌های کروز با برد بین ۳۰۰ تا ۳۴۰۰ مایل منع می‌کند. 

روسیه تأکید کرده که تا زمان پایبندی آمریکا به این پیمان پایبند می‌ماند، اما ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته هر اقدامی که آمریکا درباره این توافق انجام دهد با حرکتی مشابه تلافی خواهد شد.

ریابکوف در خصوص فشار آمریکا برای گفت‌و‌گو درباره برنامه موشکی ایران نیز گفت: «بسیار دشوار است که بتوان تصور کرد گفت‌و‌گوها در خصوص برنامه موشکی ایران تحت فشارهای آمریکا آغاز شود.»

او تأکید کرد: موج انتقادات در خصوص توسعه برنامه موشکی ایران بی معنا است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برنامه موشکی ایران روسیه وزیر خارجه روسیه مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران

 جمعی از کارکنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله قاصم الجبارین

إِن تَسْتَفْتِحُواْ فَقَدْ جَاءكُمُ الْفَتْحُ وَإِن تَنتَهُواْ فَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَإِن تَعُودُواْ نَعُدْ وَلَن تُغْنِيَ عَنكُمْ فِئَتُكُمْ شَيْئًا وَلَوْ كَثُرَتْ وَأَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ

  نسل کشی اسرائیل خبیث در فلسطین و غزه مظلوم، اقدامی غیر انسانی و برگرفته از خوی پلید سردمداران این رژیم منحوس است که در شش ماه بیش از 34 هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و در رذالت و شیطان صفتی از هیچ فعلی دریغ نورزیدند و اگرچه قتل و غارت مسلمانان مظلوم غزه را دستاوردی برای خویش می دانستند اما ذات حیوان صفت آنان برای تمام دنیا کاملا آشکار شد و در چشم تمامی جهانیان خفیف، ذلیل و منفور شدند.

   امروز به مدد و فضل الهی و با رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، سربازان وفادار وطن، طوفانی عظیم  در اسرائیل بر پا کردند و با قدرت و اقتدار و در پیکاری عیان، سیلی سخت و کوبنده ای از جانب تمام آزادگان عالم بر رخ منحوس این جرثومه فساد به یادگار گذاشتند.

  شیرینی و حلاوت این سیلی سخت بر گونه ی دشمن، برای ما ساکنان مرزنشین سیستان و بلوچستان که هر روز فرزندان و برادرانمان در راه دفاع از میهن به دست این ایادی شیطان به شهادت می رسند بسیار گوارا و جانبخش بود. 

به امید نابودی کامل رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی به دست رزمندگان غیور میهنمان. ان شاء الله
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمریکا: گستردگی شمار پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شده از سوی ایران غیرمسئولانه بود
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • عملیات «وعده صادق»، پیمان صلح قرن را در افق محال قرار داد
  • ادعای سفیر رژیم اسرائیل در چین: «تل آویو» حمله ای به ایران نخواهد کرد
  • کاری که «وعده صادق» با اسرائیل کرد
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • بیانیه جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • زلنسکی باز هم خواستار حمایت تسلیحاتی از اوکراین شد