Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این گشت‌های بازرسی که بمنظور مبارزه با کالای قاچاق سلامت محور، مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۱ قلم کالا بود، ۸۴۴ پرونده قاچاق تنظیم و به مراجع قانونی ارجاع شد.

وی بیشترین کشفیات کالای قاچاق را مواد دخانیات، آرایشی و بهداشتی، سوخت و مواد غذایی عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی این تعداد پرونده قاچاق ۶۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسوی تصریح کرد: از پنج هزار و ۸۷۸ بازرسی انجام شده، ۹۸۹ مورد گشت نظارت و بازرسی بصورت مشترک و با همکاری اعضای کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا و دستگاه‌های ذیربط از قبیل: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اصناف، دخانیات، نیروی انتظامی و استاندارد بوده است.

انتهای پیام/گ

جزئیات بازرسی از اصناف برای کشف کالای قاچاق در سمنان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران