Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد - ایرنا - خانواده خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی دانش آموز 12 ساله نیشابوری را به آرزویش رساند.

ابوالفضل فدائیان دانش آموز روستای فیض آبادگراب نیشابور با شرکت در طرح درخت آرزوها در نامه خود آرزو کرده بود مانند شهید عباس بابایی خلبان شود و لباس خلبانی بر تن کند.
خانواده شهید بابایی پس از اطلاع از این موضوع یک دست لباس خلبانی همانند فرم خلبان شهید بابایی به همراه نامه ای نمادین از سوی آن شهید، برای این دانش آموز ارسال کرد که امروز طی مراسمی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور به ابوالفضل فدائیان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این نامه آمده است: آرزوی لباس شبیه من داشتی و من آروزی دلت را شنیدم و این لباس از طرف عباس تقدیم به تو می شود، ابوالفضل عزیز زندگیت را طوری بساز که باعث افتخار خانواده ات باشی و امیدوارم شروع دوستیمان باعث اتفاقات خوبی در زندگیت باشد.
این نامه می افزاید: در تصمیم هایت از خدا کمک بخواه و مطمئن باش او سریعتر از عباس صدایت را می شنود.
خلبان شهید عباس بابایی متولد سال 1329 در قزوین است که پانزدهم مرداد ماه سال 66 هنگام بازگشت از ماموریت در آسمان خطوط مرزی هدف گلوله ‌های تیربار ضد هوایی دشمن قرار گرفت و به شهادت رسید.
طرح درخت آرزوها از سوی سمن سفیران سبز سلامت در مناطق کم برخوردار نیشابور اجرا می شود و طی آن کودکان آرزوهایشان را در نامه ای نوشته و به درخت می آویزند تا با کمک خیرین این آرزوها برآورده شود.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خلبان عباس بابايي دانش آموز نيشابوري شهرستان نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- دو دانش‌آموز آلمانی استخوان‌هایی را پیدا کردند که به گفته دانشمندان متعلق به فیل‌های ماقبل تاریخ است که حدود ۱۰ میلیون سال پیش در خارج از مونیخ زندگی می‌کردند.

به گزارش فرارو، پیتر کاپوستین، پدر بچه‌هایی که این کشف را انجام دادند، گفت: این یافته نادر که به سال گذشته بازمی‌گردد و دیروز ارائه شد، ایده‌ای را به دست می‌دهد که این حیوان منقرض شده معروف به سهمگین‌دد چگونه بوده است.

کاپوستین گفت: این پستاندار با ارتفاع شانه تا پنج متر و وزن تا ۱۲ تن عاج‌هایش از فک پایین بیرون می‌آمد، کاملاً متفاوت از آنچه ما از فیل‌های امروزی می‌دانیم.

پس از حفاری‌های گسترده در نزدیکی دهکده کوچک باواریایی ویپرسدورف در ناحیه اردینگ در نزدیکی مونیخ، در مجموع ۱۲۰ استخوان پیدا شد.

در ابتدا کنستانتین کاپوستین ۹ ساله و برادر ۱۰ ساله اش الکساندر فقط یک استخوان پیدا کردند.

الکساندر به یاد می‌آورد: متاسفانه وقتی آن را کشف کردیم، یک تخته سنگ واقعاً بزرگ روی آن افتاد و پدر می‌ترسید که استخوان شکسته باشد. اما خوشبختانه بالاخره شکسته نشد.

نیلز کنوئچکه، دیرینه‌شناس گفت که برخی از استخوان‌ها هنگام پیدا شدن به شدت شکسته بودند.

این یافته اکنون در موزه ماقبل تاریخ تاوفکیرشن که توسط پیتر کاپوستین اداره می‌شود، به نمایش گذاشته شده است، او گفت که هنوز همه استخوان‌ها آماده نشده اند.

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • آموزش کمک‌های اولیه نجات به بیش از ۴۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان نیشابوری
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند