Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:24:03 GMT

طوفان در راه است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۹۷۰۶

طوفان در راه است

کیش - ایرنا - معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از فعال شدن سامانه بارشی همراه با وزش باد و احتمال طوفانی شدن خلیج فارس خبرداد.

'مرتضی اکبرپور' در گفتگو با ایرنا افزود: از بعد از ظهر فردا چهارشنبه به سبب وزش باد شدید، جنوب شرقی و شمال خلیج فارس مواج خواهد بود و ارتقاع موج حدود یک و نیم متر برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خوزستان اظهارداشت: در این مدت اقدام های بازدارنده جهت حوادث احتمالی از جمله ممانعت از شنا کردن در دریا و انجام فعالیت های تفریحی در مناطق ساحلی صورت گیرد.
معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: همچنین محدودیت تردد برای شناورهای سبک و قایق های تفریحی در مناطق ساحلی و فراساحلی در نظرگرفته شود و رعایت اصول ایمنی الزامی خواهد بود .
همچنین کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با نزدیک شدن موجی از سمت جنوب غربی از روز پنجشنبه بتدریج شاهد ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در استان بویژه جزیره های غربی خلیج فارس خواهیم بود.
/6048 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا آب و هوا توفان كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی بعد از ظهر دوشنبه در نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی در ایجاد رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس گفت: ایجاد دانشکده علوم هسته‌ای با توجه به ظرفیت‌های این عرصه امری مهم و ضروری است.

رئیس دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر نقش مهم هوش مصنوعی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استفاده از هوش مصنوعی در تمام ابعاد زندگی افراد جامعه بشری ورود کرده و نقش آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی جایگاه استان بوشهر با موقعیتی استراتژیک آن هوش مصنوعی را یکی از حوزه‌های مزیتی این عرصه دانست و تصریح کرد: دانشگاه خلیج فارس در حوزه هوش مصنوعی و علوم داده شروع به کار کرده که امید می‌رود نتیجه آن ارتقا هوش مصنوعی در کشور و امنیت سایبری باشد.

کد خبر 6085770

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو
  • برگزاری جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس با همکاری دانشگاه پیام نور