Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بغداد الیوم، بسیج مردمی عراق به درخواست مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مبنی بر ضرورت خلع سلاح گروه‌های مقاومت عراق به شدت واکنش نشان داد.

بسیج مردمی عراق درخواست وزیر خارجه آمریکا را در خصوص متوقف کردن فعالیت‌های گروه‌های مسلح عراقی رد و تاکید کرد این درخواست را زیر چکمه‌های رزمندگان خود می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی الحسینی از فرماندهان بسیج مردمی عراق گفت: عراق کشوری دارای حاکمیت است و هرگونه قیمومیت از جانب هر کشوری را به شدت رد می‌کند. گزارش‌های مطبوعاتی نقل شده از پمپئو مداخله آشکار و زشت در امور داخلی عراق به شمار می‌آید. ما به این درخواست وقعی نمی‌نهیم و آنرا زیر چکمه‌های رزمندگان خود می‌گذاریم.

الحسینی تاکید کرد: گروه‌های مسلح طبق قانون مصوب، بخشی از بسیج مردمی عراق هستند که به مثابه یک ارگان رسمی است و هیچ طرفی به هیچ وجه نمی‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: پاسخ ما به ماجراجویی اسرائیل شدید خواهد بود

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در مصاحبه‌ای نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران، به رژیم اسرائیل هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می‌برد، در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان، نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران، به رژیم اسرائیل هشدار داد.

او گفت: «در صورتی که رژیم اسرائیل دوباره دست به ماجراجویی بزند و علیه منافع ایران اقدام کند، پاسخ بعدی ما فوری و در سطح حداکثری خواهد بود».

وزیر خارجه ایران با اشاره به جنایت حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت که ایران امیدوار است که اسرائیل «خطای فاحش قبلی» را تکرار نکند.

امیرعبداللهیان همچنین گفت که پیام قاطعی را از طریق سفارت سوئیس در تهران به کاخ سفید اعلام کردیم، پیامی به کاخ سفید و واشنگتن فرستادیم و تأکید کردیم که اگر رژیم اسرائیل یک بار دیگر مرتکب اشتباه بزرگ شود، پاسخ ما قاطع، قطعی و پشیمان کننده خواهد بود.

وزیر خارجه ایران تأکید کرد: حمله پهپادی و موشکی ایران در روز شنبه در حداقل چارچوب باقی ماند و فراتر نرفت، قصد این بود که «اقدام برابر» صورت گیرد و اجازه دهیم تا مشخص شود که ما ابزار لازم برای پاسخ دادن را در اختیار داریم.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • امیرعبداللهیان: پاسخ ما به ماجراجویی اسرائیل شدید خواهد بود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • پولیتیکو: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله اسرائیل
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران