Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@17:39:08 GMT

واریز سود سهام عدالت مشمولان روستایی و عشایر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۹۷۹۰

سازمان خصوصی سازی: از فردا (چهارشنبه) 41 میلیارد تومان باقیمانده سود سهام عدالت مشمولان روستایی و عشایر واریز می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در گام نخست از توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر بیش از 9 میلیون و 200 هزار نفر از مشمولان این گروه سودی بالغ بر 780 میلیارد تومان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از فردا(چهارشنبه) 23 بانک دیگری که مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور شماره شبای بانکی خود در آنها را وارد سامانه سهام عدالت کرده اند سودی بالغ بر 41 میلیارد تومان را میان 480 هزار نفر از مشمولان توزیع خواهند کرد.  علاوه بر این از شنبه آینده(29 دیماه) توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایری که شماره شبای آنها در بانکهای مسکن و انصار است در مجموع به ارزش 49 میلیارد تومان و جمعیتی بالغ بر 570 هزار نفر پرداخت خواهد شد.  همچنین در آینده نزدیک سود سهام عدالت دیگر مشمولان روستائیان و عشایر که شماره شبای آنها مربوط به بانکهای تجارت، ملت، توسعه و رفاه است و جمعیت آنها 2میلیون و 700 هزار نفر بوده و ارزش کلی سود واریزی آنها در مجموع حدود 230 میلیارد تومان میباشد، پرداخت خواهد شد.  گفتنی است در پایان پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر در مجموع 13 میلیون نفر از مشمولان مربوط به این گروه بالغ بر 1100 میلیارد تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند نمود.   همچنین سود سهام عدالت دیگر مشمولان نیز به تدریج و با دریافت سود سال مالی عملکرد سال 96 از شرکت های سرمایه پذیر و با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان پرداخت خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سهام عدالت روستایی عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی