Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن 49 ساله ای که این روزهابه دلیل رابطه عاشقانه با ثروتمندترین مرد جهان در کانون توجه رسانه ها قرار داد با هلی کوپتر در سانتا مونیکا ایالت کالیفرنیا دیده شد.

سانچز مجری سابق تلویزیونی که افشای رابطه عاشقانه اش با ثروتمندترین مرد جهان جنجالی شد در حال تردد با یک هلی‌کوپتر دیده شد.

هفته گذشته خبر جدایی جف بزوس، ثروتمندترین مرد جهان و بنیانگذار آمازون، از همسرش مکنزی پس از سال ها زندگی مشترک منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اخبار منتشر شده جف بزوس غول سیلیکون ولی با لورن سانچز رابطه داشته است که این افشاگری منجر به پایان 25 سال زندگی مشترک مکنزی با جف شده است.

از زمانی که رابطه این دو برملا شده، سانچز در مورد رابطه عاشقانه اش با ثروتمندترین مرد جهان که ثروت شخصی او به 140 میلیارد دلار می رسد اظهار نظر نکرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام تجاوز به زن جوان پس از شام 3 نفره با 2 مرد فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو مرگ مغزی زهرا باغبان قهرمان تکواندو در شیراز ! + عکس قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار جهان زن جدایی مرد همسرش عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن کرج حادثه اعدام زندگی دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!