Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق در نشست خبری هفتگی خود در مورد تعیین مهلت آمریکا برای منحل کردن برخی از گروه‌های عراقی گفت: تعیین مهلت برای منحل کردن سازمان بسیج مردمی درخواست نادرستی است چرا که این یک مسئله عراقی محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عراق به طور فزاینده‌ای در کانون توجهات قرار گرفته و فضای تعامل کشور‌های دور و نزدیک با عراق تغییر کرده است. عراق در نشست اقتصادی کشور‌های عربی که قرار است هفته آینده در بیروت برگزار شود، شرکت می‌کند.

او افزود: همه مسئولان از جمله رؤسای سه قوه تحت نظارت هستند و در معرض پاسخگویی قرار دارند. اخباری که در خصوص افزایش نیرو‌های خارجی در عراق منتشر شده است، صحت ندارد. تعدد قومیت‌ها، ادیان و مذاهب در عراق می‌تواند به یک منبع قدرت تبدیل شود که می‌توان از آن به نفع کشور بهره برداری کرد. عراق تنها کشوری است که می‌تواند بدون هیچ گونه خط قرمزی با همه کشور‌ها ارتباط داشته باشد. من نیز به عنوان نخست وزیر، هیچ تابعیتی جز تابعیت عراقی ندارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «حسین الکرعاوی» رئیس کمیته اجرایی یک جنبش مردمی در عراق تصریح کرد که اگر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با تصمیم عراقی‌ها مبنی بر بیرون کردن نظامیان این کشور از عراق مخالفت کند نیروهای مقاومت اسلامی دست بسته نخواهند ماند.

وی افزود: در صورت مخالفت بایدن با این مساله، مقاومت اسلامی عراق عملیات ویژه خود را علیه اشغالگران آمریکایی و هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی این کشور از سر می‌گیرد.

الکرعاوی تاکید کرد: سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به آمریکا یک سفر مهم به شمار می‌رود و می‌تواند سرنوشت حضور نیروهای خارجی در عراق را تعیین کند.

وی بیان کرد: ما از نخست وزیر عراق می‌خواهیم شجاع بوده و مساله بیرون راندن نظامیان آمریکایی از این کشور را نهایی کند. السودانی باید به آمریکایی‌ها بگوید که نیروهای مقاومت اسلامی عراق بی تفاوت نخواهند بود.

روز شنبه السودانی در رأس یک هیأت دولتی، پارلمانی و متشکل از نمایندگان بخش‌های خصوصی سفر رسمی خود را به آمریکا آغاز کرد.

این سفر بنا به دعوت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

کد خبر 6078611

دیگر خبرها

  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • حمایت مردم عراق از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • عکس| روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • واکنش عبدالمهدی به حمله ایران؛ طوفان بزرگ‌تر در راه است
  • عبدالمهدی: طوفان بزرگ‌تر در راه است
  • (عکس) روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • استقبال عراقی‌ها از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی