Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسدآباد از استقرار واحد تولیدی بلوک های سبک گازی در مجموعه فولاد حسن آباد امام این شهرستان خبر داد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد ،کریم حمیدوند شامگاه سه‌شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات واحد گندله‌سازی این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه گندله سازی اسدآباد  سالانه دارای 200 تا 180 هزار تن تولید باطله است که برای مرتفع شدن مشکل باطله‌ها طرح تولید  بلوک‌های سبک گازی توسط شرکت صبانور پیگیری شده و مجوز استقرار آن در جوار مجموعه فولاد گندله ،کنستانتره و فرومنگنز به زودی داده خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد با دارا بودن ذخایر غنی مواد معدنی به ویژه سنگ آهن موجب آن بوده که معادن آن  علاوه بر تامین خوراک 3 کارخانه کنسانتره ،گندله و ذوب آهن  شهرستان بخش عظیمی از خوراک ذوب آهن کشور  را نیز  تامین کند، افزود:  کارخانه گندله سازی واقع در حسن آباد امام منطقه چهاردولی به عنوان یکی از زنجیره‌های فولاد اسدآباد هم‌جوار با کارخانه کنستانتره و فرومنگنز در حال حاضر دارای فعالیت بوده اما به صورت رسمی هنوز افتتاح و به بهره برداری نرسیده و همچنان منتظر افتتاح رسمی به واسطه حضور یکی از مسئولان ارشد کشوری است.

2 کارخانه فولاد استان کرمان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شودهمدان| اسدآباد در جذب تسهیلات مسکن روستایی آخرین رتبه استان را داردارتباط با "غنا" به‌جز تحمیل هزینه هیچ مزیتی برای همدان نداشته است

حمیدوند  تولید سالانه کارخانه گندله سازی اسدآباد را 550 هزار تن برشمرد و افزود:این کارخانه به صورت مستقیم برای 120 نفر و به صورت غیر مستقیم برای 350 نفر اشتغال به همراه دارد که انتظار است این کارخانه در استخدام هایی که صورت می‌گیرد از ظرفیت نیروهای بومی و روستاییان این منطقه به نحو احسن استفاده کند.

وی همچنین  از صدور پروانه بهره‌برداری واحد گندله سازی بر اساس ظرفیت 550 هزار تن در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: آنالیز از واحد توسط محیط زیست انجام گرفته و در همین راستا کارخانه گندله‌سازی ظرف یک ماه فرصت دارد تا نسبت به بهینه سازی دودکش خروجی  واحد بر اساس شرایط و طبق استانداردهای  زیست محیطی اقدام کرده و نیز طرح خود اظهاری را اجرا کند.

حمیدوند با بیان اینکه این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 200 میلیاردتومان برای شهرستان و استان همدان در زمینه توسعه اقتصادی منطقه از نقش موثری برخوردار بوده خاطر نشان کرد: طرح تعریض راه ارتباطی مجموعه صنعتی  3 واحد گندله ،کنستانتره و فرومنگنز (ذوب آهن) با شهر اسدآباد به عنوان یک پروژه ملی در دست پیگیری بوده که با مساعد شدن شرایط هوا به دنبال عملیات اجرایی تعریض جاده این محور خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج

 علی احمد زاده در بازدید از کارخانه سیمان یاسوج گفت: جای بسی خوشحالی است که این واحد تولیدی با این مشکلات موجود، علاوه بر تولید ظرفیت اسمی خود، ۵۰ تن دیگرسیمان اضافه تولید می‌کند.

مفتخر مدیرکارخانه سیمان یاسوج هم گفت: تولید سیمان در این کارخانه در پنج بخش انجام می‌شود که همه این موارد تحت نظارت کامل هستند.

مدیرعامل کارخانه سیمان یاسوج هم با بیان اینکه این کارخانه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کارخانه در سه شیفت در حال فعالیت است.

یاوری افزود: این واحد تولیدی روزانه ۷۵۰ تن سیمان تولیدی می‌کند که در برنامه داریم ظرفیت آن را در طی سه ماه آینده به ۹۰۰ تن برسانیم.

وی اضافه کرد: برای این کار تجهیزاتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خریداری شده که با این کار صادرات سیمان به سایر کشور‌ها در سال به ۱۰۰ هزار تن می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • بازگشت واحد ۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید 
  • بازگشت واحد ۲ گازی نیروگاه شهیدرجایی به مدار تولید
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • راهنمای جامع خرید ورق سیاه
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • کاهش ۲۰ درصدی کشت چغندرقند در نهاوند
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی