Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:24:21 GMT

قرارداد راه اندازی فن بازار در بوشهر امضا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۲۳۲

قرارداد راه اندازی فن بازار در بوشهر امضا شد

بوشهر-ایرنا- هجدهمین قرارداد راه اندازی فن بازار منطقه ای بوشهر سه شنبه شب با حضور معاون توسعه فناوری پارک پردیس با مسئول پارک علم و فناوری خلیج فارس منعقد شد.

به گزارش ایرنا، معاون توسعه فناوری پارک پردیس در این آئین گفت: فن بازار ملی ایران از سال 82 تاسیس و در سال 87 به طور رسمی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین صابری افزود: تا پایان سال جاری 2 استان دیگر کشور به جمع استان های برخوردار از فن بازار افزوده و تا سال 1400 در 11 استان دیگر فن بازار منطقه ای راه اندازی می شود.
صابری گفت: فن بازار ها محلی برای مبادله فناوری، مشاوره و فروش محصولات دانش بنیان و نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات فناوری به متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه گذاران را بر عهده دارند.
وی افزود: کارگزاران خصوصی که روش های معامله ها را فرا گرفتند تلاش می کنند در فن بازار بین عرضه کنندگان محصول و فناوری ارتباط برقرار کنند.
صابری کمک به بازاریابی محصولات فناورانه، انتقال فناوری، ارتقای سطح فناوری صنایع مستقر در استان، جذب سرمایه برای طرح‌های فناورانه، کمک به تجاری سازی آنها و برقراری روابط تجاری و فناوری بین کسب و کارها را از اهداف آغاز فعالیت فن بازار منطقه‌ای استان بوشهر عنوان کرد.
صابری یادآور شد: فن بازاران واسطه‌ای برای انتقال اطلاعات فناوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به حساب می آیند.
وی تصریح کرد: شبکه فن‌بازار به‌عنوان تنها مرجع اطلاعات فناوری، نقش یک واسطه‌ حرفه‌ای در سطح های مختلف را برعهده دارد.
صابری گفت: مدرسه های کسب و کار با هدف پرورش کارآفرینان و افزایش مهارت دانشجویان و دانش آموختگان در استان ها راه اندازی می شود.
7212/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات فن بازار سرمايه گذار دانش بنيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند

به گزارش خبرگزای صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین حیاط دولت امسال با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۷ هزار روستای جدید تحت پوشش قرار گرفته اند، به عقد بزرگترین قرارداد با بخش خصوصی در حوزه فضایی در سال گذشته اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، امروز (چهارشنبه) و در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت در سال جدید، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لایحه امنیت کاربران به خبرنگاران گفت: این لایحه در کمیسیون حقوقی،- قضایی دولت در دست بررسی است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قسمت‌هایی از لایحه به علت بخش‌های قضایی نیازمند تایید قوه قضائیه بود که در همین ارتباط نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه ارسال شد تا نظر آنها برای این بخش‌ها کسب شود.

وی همچنین از استفاده نزدیک به چهار الی پنج میلیون نفر از بسته اینترنت هدیه عیدانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده خبر داد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در  ۱۴۰۳ بدنبال تسهیل حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی هستیم، تصریح کرد: پارسال نیز بزرگ‌ترین قرارداد با بخش خصوصی را برای ساخت منظومه شهید سلیمانی امضا کردیم و دو ماهواره بخش خصوصی نیز آماده پرتاب هستند و وزارت ارتباطات از قبل تصاویر و داده‌های این دو ماهواره را پیش خرید کرده است.

زارع پور، با اشاره به اینکه مطابق قانون تا پایان برنامه هفتم توسعه تمام ساختمان‌ها به فیبرنوری متصل می‌شوند، خاطرنشان است: در اینصورت سرعت دسترسی آنها به هزارمگابیت یعنی صد برابر سرعت فعلی ارتباطات ثابت کشور افزایش پیدا می‌کند و آن روز روزیه که سرعت دسترسی مردم افزایش صد برابری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟