Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:24:07 GMT

پایان شایعات درباره طارق همام و استقلال؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۲۳۸

پایان شایعات درباره طارق همام و استقلال؟

همام هر چند در استقلال شروع درخشانی نداشت، اما با اوج‌گیری آبی ها، این بازیکن نیز توانست به روند خوب خود نزدیک شود و در بازی‌های پایانی نیم‌فصل ستاره درخشان تیم شفر بود.

این درخشش در جام ملت‌های آسیا نیز ادامه پیدا کرد و این بازیکن قبل از شروع مسابقات از هدف خود برای ترانسفر شدن به اروپا بعد از درخشش در آسیا صحبت کرده بود، اما فتحی در صحبت‌های خود اعلام کرده که این بازیکن فروشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال در خصوص این بازیکن اینطور می‌گوید: «همام قرارداد سه ساله دارد و ما هم به درخشش او در جام‌ملت‌ها امیدوار هستیم. به هیچ‌وجه قصد فروش این بازیکن را نداریم. امیدواریم سالم و قبراق به تیم باز گردد.»

به این ترتیب پرونده ترانسفر شدن این بازیکن در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر با وجود درخشش در لیگ و مسابقات آسیایی بسته است و شاید این اتفاق در زمان دیگری رخ دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طارق همام باشگاه استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد