Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس انگلیس با ۴۳۲ رأی مخالف و ۲۰۲ رأی موافق، طرح دولت این کشور برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را رد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،مجلس انگلیس با ۴۳۲ رأی مخالف و ۲۰۲ رأی موافق، طرح دولت این کشور برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را رد کرد.

بر اساس برنامه اعلام‌شده انگلیس قصد دارد تا ۲۹ مارس سال آینده رسماً از اتحادیه اروپا خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر گزارش‌هایی درباره احتمال تمدید مهلت قانونی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا منتشرشده بود که بعداً از سوی هر دو طرف تکذیب شد.

 

در حال تکمیل/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس انگلیس اتحادیه اروپا خروج بریتانیا رای مخالف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده

اتحادیه فوتبال انگلیس، تغییراتی را در شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی این کشور اعمال کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که به منظور کمک به کاهش فشردگی بازی‌های فوتبال باشگاهی این کشور، از فصل آینده تمام بازی‌های جام حذفی این کشور به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و دیگر خبری از بازی‌های برگشت نخواهد بود.

در حال حاضر بازی‌های قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد). این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

ورود فناوری آفسایدگیری نیمه‌خودکار به لیگ برتر انگلیس

 

تغییر دیگری که از فصل آینده در بازی‌های جام حذفی انگلیس صورت خواهد گرفت، انتقال زمان بازی‌ها به پایان هفته‌هاست. طبق اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس از این پس بازی‌های تمام مراحل جام حذفی، در روزهای شنبه یا یکشنبه انجام خواهند شد. یکی دیگر از دلایل تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس، تغییر مدل برگزاری بازی‌های اروپایی از فصل آینده به خصوص لیگ قهرمانان اروپاست که 36 تیمی خواهد بود. به موجب تغییرات صورت گرفته، از این پس فینال جام حذفی انگلیس نیز در پایان هفته ماقبل آخر هر فصل لیگ برتر انگلیس و در یک روز کاملاً اختصاصی بدون برگزاری هیچ مسابقه دیگری از لیگ برتر انگلیس، انجام خواهد شد.

یکی دیگر از تغییرات مهم تصویب شده توسط اتحادیه فوتبال انگلیس، حذف تعطیلی میان فصل از تقویم فوتبال باشگاهی این کشور است که اجازه می‌دهد بازی‌های لیگ برتر به جای ابتدای ماه آگوست، از اواسط این ماه آغاز شود و به این ترتیب تیم‌ها تعطیلات تابستانی طولانی‌تری خواهند داشت.

در حالی که حذف بازی‌های تکراری جام حذفی خوشحالی تیم‌های بزرگ لیگ برتری را به همراه داشته، این مصوبه با اعتراض تیم‌های کوچک‌تر و دسته پایینی جزیره همراه بوده است، چرا که آنها را از درآمدهای حاصل از پخش تلویزیونی بازی‌های مجدد محروم می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • پافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»