Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی این بار دامن قهرمان دور گروهی لیگ دسته اول والیبال نوجوانان مردان کشو را گرفت تا خبر انصراف تیم شهروند نکا از این رقابت‌ها به نقل محافل ورزشی کشور تبدیل شود، البته این خبر از سوی مسئولان این باشگاه تکذیب شد. به گزارش بلاغ، از روز گذشته خبر عجیبی در فضای مجازی با انتشار تصویری مبنی بر انصراف تیم والیبال نوجوانان شهروند نکا از حضور در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور منتشر شد که باتوجه به موفقیت‌های این تیم در مرحله گروهی نگرانی‌های فراوانی ار به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خبر که ابتدا در صفحه اینستاگرام منتسب به لیگ دسته اول والیبال کشور انتشار یافت، در تصویری از تیم نوجوانان شهروند نکا مشکلات مالی را سبب این تصمیم عنوان و خطاب به مسئولان خواستار جلوگیری از انصراف تیم شدند.

البته این پست مشترک که در صفحه اینستاگرام بازیکنان تیم نیز به عنوان پست مشترک منتشر شده بود خیلی زود دست به دست در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز منتشر شد و موجی از انتقادات و عکس‌العمل‌ها را به همراه داشت.

چراکه تیم نوجوانان شهروند نکا یکی از موفق‌ترین‌ تیم‌های مرحله گروهی بوده و با اقتدار در گروه خود قهرمان شد تا در دور دوم این رقابت‌ها حاضر شود و از شانس‌های بالای این مرحله برای راه‌یابی به لیگ برتر نوجوانان کشور نیز به شمار می‌آید.

* خبر اینگونه تکذیب شد

در همین راستا رضا حمزه پور مسئول روابط عمومی و سخنگوی باشگاه والیبال شهروند نکا که در هر سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در لیگ دسته اول والیبال مردان کشور تیم‌داری می‌کند در تماس با خبرنگار ما، به این موضوع واکنش نشان داد.

وی ضمن تکذیب خبر انصراف تیم والیبال نوجوانان شهروند نکا از حضور در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به دلیل مشکلات مالی، افزود: این خبر از سوی باشگاه شهروند نکا به طور کامل تکذیب می‌شود.

سخنگوی باشگاه والیبال شهروند نکا با بیان عدم صحت خبر ابتدایی منتشر شده، خاطرنشان کرد: خبری که در فضای مجازی مبنی بر انصراف تیم نوجوانان شهروند نکا به دلیل مشکلات مالی و عدم اعزام به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک والیبال نوجوانان ایران منتشر شد کذب بوده و این موضوع اصلاً صحت ندارد.

این مسئول اضافه کرد: تیم والیبال نوجوانان شهروند که در دور اول رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نواجوان مردان کشور در گروه یک با اقتدار قهرمان شد با تمام قوا در مرحله بعدی حضوری قدرتمند را به نمایش خواهد گذاشت.

وی در بیان چگونگی انتشار چنین خبری در فضای مجازی، گفت: متأسفانه برخی بازیکنان به دلیل بی‌تجربگی در فضای مجازی اقدام به درخواست کمک از طرف مسئولان به تیم نوجوانان کردند که این موضوع بدون هماهنگی مدیریت باشگاه بوده و کاملاً تکذیب می‌گردد.

* حق محفوظ پیگیری ماجرا توسط تیم شهروند

حمزه‌پور با اشاره به برگزاری مرحله بعدی رقابت‌های والیبال نوجوانان مردان کشور در استان یزد، تصریح کرد: تصمیمات لازم از سوی مدیریت باشگاه جهت اعزام تیم والیبال نوجوانان به استان یزد و حضور در مرحله دوم مسابقات والیبال لیگ دسته اول اتخاذ شده و تصمیم نهایی در جلسه صبح فردا انجام خواهد پذیرفت.

وی با انتقاد از انتشار بدون قائده برخی از اخبار و حواشی در شبکه‌های اجتماعی، پیگیری موضوع را حق باشگاه شهروند برشمرد و اضافه کرد: خبرهای منتشر شده شایعه‌ای بیش نبوده و مسئولان حقوقی و انضباطی باشگاه پیگیر موضوع خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

ه گزارش "ورزش سه"، موج انصراف از حضور در تیم ملی والیبال ایران در حال افزایش است و این بار نوبت لیبروی باتجربه فولاد سیرجان ایرانیان بود.

مهدی مرندی لیبرویی که سابقه دو حضور در المپیک را دارد با اننتشار متنی در اینستاگرام از حضور در تیم ملی انصراف داد.

او در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

با سلام و احترام خدمت جامعه با شعور والیبال
پوشیدن لباس مقدس تیم ملی در هر رشته ای برای هر ورزشکاری افتخاریست که من هم چندین سال این افتخار را داشتم و حال به دلیل داشتن مصدومیت کهنه و قدیمی و با مشورت از پزشک تیم ملی و با اجازه و صحبتی که با رییس محترم فدراسیون والیبال و کادر فنی محترم تیم ملی داشتم برای ریکاوری از حضور در تیم ملی انصراف داده و در ادامه راه برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و موفقیت دارم. سرباز کوچک این مملکت و رشته پرطرفدار والیبال مهدی مرندی"

حالا با این انصراف تعداد لیبروهای حاضر در اردو به سه نفر رسیده است. مرندی پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح سومین بازیکن انصرافی از تیم ملی است.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی