Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری با اشاره به اینکه گردان‌های بیت‌المقدس سپاه در شهرستان رشت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، تاکید کرد: هر یک از این گردان‌ها با ۲۳۴ نیروی تخصصی آمادگی کامل برای مقابله با بحران ناشی از حوادث طبیعی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «خوارزم اکبری» عصر امروز (سه‌شنبه، ۲۵ دی) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان در فرمانداری این شهر، گفت: سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند که در هرگونه بحران به مردم بزرگ ایران خدمت‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره به اینکه پرسنل سپاه در برف سال‌های ۹۲ و ۹۶، با پوشیدن لباس بادگیر و با در دست داشتن پارو به خیابان و کوچه‌ها رفته و همراه با مردم به برف‌روبی مشغول شدند، تصریح کرد: سپاه آماده مقابله با بحران‌هاست.

وی با بیان اینکه گردان‌های بیت‌المقدس بخش‌های سه گانه سپاه پاسداران در شهرستان رشت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند، تاکید کرد: هر یک از این گردان‌ها با ۲۳۴ نیروی تخصصی آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه بحران اجتماعی و حوادث طبیعی را دارند.

اکبری افزود:‌ پس از وقوع هر بحران، بحران دیگری در دل آن پدید می‌آید که در موضوع بارش برف، بحران جدید، سوء استفاده عده‌ای برای دزدی از منازل و همچنین سرقت کابل برق است.

جانشین سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت:‌ نیروهای بسیجی در مواقع بحران برف در محلات و روستاهای تابعه بخش‌های شهرستان رشت اقدام به گشت‌زنی می‌کنند تا امنیت مردم حفظ شود.

وی به آماده‌باش گریدرهای سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: طبق دستور فرمانده سپاه قدس گیلان، خودروهای تویوتا تاکتیکی مجموعه‌های سپاه از لشگر عملیاتی و نیروی دریایی فراخوان شده‌ و بین دستگاه‌هایی که نیاز به این خودروهای داشتند توزیع شدند.

اکبری، اذعان کرد: بسیج در صورت بروز هرگونه بحران احتمالی، با همه توان آماده کمک‌ و خدمت‌رسانی به مردم است.

در ادامه جلسه، جابر صفاری با اشاره به آماده‌باش نیروهای ستادی و پاسگاه‌های شهرستان رشت برای بروز احتمالی مشکلات ناشی از برف، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که در صورت بارش برف، هیچ محوری مسدود نشود.

جانشین پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه سوخت‌رسانی به دستگاه‌های امدادی و برف‌روب بسیار ضروری است، تاکید کرد: در برف سال ۹۵، به علت نبود سوخت، بسیاری از ماشین‌های بروف‌روبی در جاده‌ها زمین‌گیر شدند.

همچنین در ادامه جلسه، رئیس توزیع برق شهرستان رشت از آماده‌باش ۴۸ اکیپ این سازمان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: همه تلاش نیروهای امدادی شرکت توزیع برق این است که هیچ اختلالی در شبکه برق ایجاد نشود.

محمدتقی مهدی‌زاده، اظهار کرد: مراکز توزیع برق و خدمات‌رسانی آمادگی کامل خود را برای موج جدید بارشی که در حال ورود به گیلان است، دارند.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه تودیع و معارفه شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمانده کل ارتش نمایشگاه کتاب سفر رئیس جمهور نشست خبری حجت الاسلام روحانی سپاه مقداد امداد رسانی در برف برف در رشت بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی