Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با انتشار تصویر چهره حکاکی شده یک زن بر سطح سنگی در مریخ بار دیگر این سیاره خبر ساز شد.

به‌گزارش میرر، به عقیده محققان یوفو این تصویر می‌تواند گو یای وجود موجودات فرا زمینی بر سیاره مریخ باشد.تصویر حکاکی شده شبیه به هنرهای بین النهرین در ایران و عراق است که بر دیوارهای این مناطق کشیده می‌شود.

اندازه نقاشی 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 کیلومتر بوده و بیشتر شبیه به یک زن است که توسط موجودات فرا زمینی به وجود آمده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ارتباط نامتعارف دلیل طلاق ثروتمندترین مرد جهان از همسرش+ تصاویر دزفول برای ساعاتی مثل تگزاس شد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام تجاوز به زن جوان پس از شام 3 نفره با 2 مرد فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه مرگ مغزی زهرا باغبان قهرمان تکواندو در شیراز ! + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: عراق اخبار حوادث ایران سیاره مریخ عکس یک زن عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن کرج حادثه زندگی قاتل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فردی که به جرم مشارکت در حمل مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود، پس از سیر مراحل قانونی پرونده مربوطه و تجویز اجرای حکم از سوی قوه قضاییه، به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: حکم اعدام برای مرد شیطان‌صفت با ۹ فقره تعرض به زنان و دختران

حسب اعلام دادستان مرکز استان، پیرو اجرای احکام اعدام سال گذشته در ارتباط با سوداگران مرگ، ظرف روزهای آتی نیز چندین حکم اعدام مرتبط با جرایم مواد مخدر در اردبیل، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227181 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • ناسا سیاره مریخ را بمباران کرد!
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می کنیم!
  • علت دعوت ناسا از رسانه‌ها چه بود؟
  • کشف اولین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • رونمایی از اوّلین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان
  • دعوت ناسا از رسانه‌ها برای شرکت در تله‌کنفرانس ماموریت «آوردن نمونه مریخ»
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می‌کنیم!