Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان میلان برای بازی برابر یوونتوس مثبت نگر است.

طرفداری- علاوه بر جنارو گتوزو، کاپیتان میلان نیز در کنفرانس خبری پیش از دیدار سوپرکاپ ایتالیا برابر یوونتوس حضور داشت. به گزارش وب سایت میلان، السیو رومانیولی در این کنفرانس گفت:

از حضور در عربستان خوشحالیم. فتح سوپرکاپ می تواند فصل میلان را تغییر دهد و حس مثبتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوپرکاپ تک بازی است و ممکن است اتفاقاتی غیرمنتظره رخ دهد. برای حضور در چنین بازی هایی بسیار مشتاق هستیم. ما اکنون نسبت به تیمی که دو سال پیش، یوونتوس را در دوحه شکست داد، تیم قوی تری هستیم. باید فراتر از حد معمول متمرکز باشیم زیرا یوونتوس حریفی بی رحم است. هیگواین؟ بازیکنان میلان فقط روی اتفاقات درون زمین متمرکز هستند. لئوناردو و پائولو مالدینی کسانی هستند که سوال های نقل و انتقالاتی را باید از آن ها بپرسید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری

نوشاد عالمیان در مسابقات جام جهانی تنیس روی میز ماکائو در نخستین دیدار برابر حریف مصری تن به شکست سنگین داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات جام جهانی ماکائو از امروز (دوشنبه) آغاز شد و در گروه ۱۶ مسابقات قهرمانی جهان نوشاد عالمیان نفر ۷۱ رنکینگ دنیا در مصاف با عمر عصار از مصر دارنده رنکینگ ۱۷ دنیا با نتیجه ۴ بر صفر متحمل شکست شد.

نوشاد عالمیان در این مسابقه گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۷ به حریف مصری واگذار کرد. او در گیم دوم بازی بسیار نزدیک پیش رفت اما عالمیان در امتیازهای پایانی نتیجه را واگذار کرد و بازی با حساب ۱۱ بر ۹ به سود عصار خاتمه یافت. در ادامه در گیم سوم نیز، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران نتوانست نتیجه را به نفع خود رقم بزند و با حساب ۱۱ بر ۵ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

در گیم چهارم حریف مصری بارها با سرویس‌های کوتاه بر روی فورهند نوشاد از نماینده کشورمان امتیاز گرفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر ۵ بازی را به سود خود خاتمه داد تا در مجموع این بازی با حساب ۴ بر صفر به سود نماینده قاره آفریقا به پایان برسد.

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان پیش از این ۹ بار در برابر این حریف مصری قرار گرفته بود که حاصل آن ۷ پیروزی و دو باخت بود.

نوشاد عالمیان در دیدار دوم خود فردا (سه شنبه) به مصاف مورگارد از سوئد که صاحب رنکینگ ۱۹ دنیا است، خواهد رفت.

منبع: ایرنا کد خبر 744852

دیگر خبرها

  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • این هفته تکلیف بارسلونا روشن می‌شود
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • ابراز نگرانی دوحه نسبت به تحولات منطقه
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس