Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:29:18 GMT

ظریف : ایران دوست قابل اعتمادی برای کردها است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۸۸۳

ظریف : ایران دوست قابل اعتمادی برای کردها است

به گزارش خبرگزاری مهر ، محمدجواد ظریف که از بعد از ظهر روز یکشنبه در عراق بسر می برد، در  در یک رشته توئیت نوشت: خوشحالم که در کردستان عراق، شریک قدیمی و نزدیک ایران، هستم. گفت وگوهای سازنده و پرباری در اربیل با مسعود بارزانی رئیس حزب کردستان عراق، [نچیروان] بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و مسرور بارزانی مشاور امنیت ملی اقلیم کردستان عراق داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با جامعه بازرگانی فواید فراوانی داشت. ایران دوست قابل اعتمادی برای کردهاست. 

وی در توئیت دیگری نوشت: با خرسندی برای مشارکت در یک اجلاس مشترک بازرگانی به سلیمانیه بازگشتم. گفت وگوهای گسترده و دوستانه ای با قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق داشتم. میزبان ضیافت شام دلپذیری با رهبران تقریبا همه احزاب کردی بودم. این فرصت کمیابی برای گفت وگویی جامع بود.

ظریف افزود: وقتی در سلیمانیه بودم به جلال طالبانی رئیس جمهوری فقید عراق ادای احترام کردم .  او نه فقط یک دوست نزدیک و شخصی بود بلکه یک دولتمرد قابل ستایش و میهن دوست نیز بود که نقشی حیاتی در پیشبرد تمامیت ارضی عراق و روابط منطقه ای داشت. هر دو طرف فقدان او را به شدت احساس می کنند.

ظریف ساعاتی پیش سلیمانیه را به مقصد نجف اشرف ترک کرد. وی سپس به کربلا خواهد رفت.  
 

کد خبر 4514411

منبع: مهر

کلیدواژه: سلیمانیه عراق محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)

محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه:شرایط ژئوپلیتیکی نباید زندان و جبری برای کشورها ایجاد کند. 

تا زمانی که درها از سوی ایران روی غرب بسته باشد،  حتماً روسیه و چین احساس می‌کنند تنها کنشگر در این حوزه هستند و منافعشان را بر ما تحمیل می‌کنند، بدون اینکه منافع ما را در نظر بگیرند. 

آقای ترامپ از من برای مذاکره چندین بار دعوت کرد و ما اجازه برای مذاکره نداشتیم.  

یک پیشنهاد با توافق حاکمیتی ایران به آقای پوتین برای انتقال به آقای ترامپ داده شد. 

برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد و امروز شرایط بازگشت به برجام بسیار دشوارتر از دوران آغاز ریاست جمهوری آقای بایدن است. 

ما در جنگ غزه خیلی بهتر از جنگ اوکراین عمل کردیم.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهیگیری ظریف و همسرش (فیلم) روایت جواد ظریف از نقشه اسرائیل برای جنگ بزرگ بین ایران و آمریکا (فیلم) ببینید | ظریف: اینکه دانشجو بتواند حرفش را بزند نشانه قدرت ما است، نه ضعف

دیگر خبرها

  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • پل بزن بین بلخ و نیشابور، هردو اقلیم یک خراسان است
  • رشد ۱۵ درصدی صادرات کردستان در سال گذشته
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید
  • خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی
  • کاخ سلیمانیه ترکیبی از هنر و معماری ادوار گذشته
  • اشرف بروجردی: می‌خواهند در امور شخصی دخالت کنند | جامعه ایران، رها شده است
  • کاخ سلیمانیه ، کاخی باقی مانده از اوایل قاجار