Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، در پی برگزاری مراسم قرعه‌کشی چهارمین جشنواره حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک آینده در روز یک­شنبه به تاریخ 22 مهرماه سال جاری، طی مراسمی، جوایز این دوره از جشنواره، به برندگان خوش شانس اهدا شد.

در همین راستا، روز دوشنبه، 24 دی‌ماه سال‌جاری، مراسم اهدای 20 (بیست) کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش 1 (یک) میلیارد ریال، 150 (یک­صد و پنجاه) دستگاه خودروی سواری پژو پارس سال، 200 (دویست) کمک هزینه خرید صنایع دستی 5 (پنج) میلیون ریالی و سایر جوایز نقدی و غیرنقدی با حضور تعدادی از مشتریان، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک آینده برگزار و برندگان خیراندیش تهرانی، جوایز خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه می­نماید؛ برندگان خیّر شهرستانی، ظرف روزهای سه­ شنبه و چهارشنبه، 25 و 26 دی­ماه جاری، در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و اهواز، جوائز خود را جداگانه دریافت خواهند نمود.

شایان ذکر است؛ طرح افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه داشت و بیش از 000/100/1 (یک میلیون و یک­صد هزار) نفر از هم­وطنان عزیز در آن مشارکت کردند.

یـادآوری می­کند؛ حساب‌های قرض‌الحـسنه پـس‌انداز موجود، در صورت حفظ و افزایـش موجودی خود، تا پایان شهریورماه 1398، در قرعـه‌کشی سال بعد بانک آینده نیز، شرکت داده می‌شوند.

گفتنی است؛ به‌زودی، اطلاعات و جزئیات پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض­الحسنه پس‌انداز بانک آینده نیز، به اطلاع هم‌وطنان گرامی خواهد رسید. هم‌چنین، میزان امتیازات متعلقه به صاحبان حساب‌ها بر اساس میزان موجودی و زمان ماندگاری حساب در بانک، محاسبه خواهد شد.

 

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از العالم، تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت اسرائیل در شهر امان پایتخت اردن، در محکومیت تجاوزات مستمر رژیم اشغالگر علیه غزه برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد. مردم اردن توقف سیاست گرسنه نگه داشتن و کشتار جمعی مردم فلسطین در غزه را خواستار هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خبرنگار العالم از امان: مردم اردن همچنان در اطراف سفارت اسرائیل با تمام قدرت به صورت خستگی ناپذیری، فریاد می‌زنند تا به سبب وقایع غزه از جمله تخلفات و جنایت‌های علیه مردم فلسطین، خشم خود را ابراز کنند، این در حالی است که هیچ گونه موضع گیری قاطعانه‌ای در این خصوص در کشور‌های جهان دیده نمی‌شود.

یکی از شهروندان اردنی: ما امروز اینجاییم که تا به واکنش دلسرد کننده جهانیان پاسخ دهیم. هیچ کس کاری برای خشونت علیه کودکان غزه، همسران و نزدیکان مردم غزه انجام نمی‌دهد. هیچ کس نمی‌خواهد این تجاوزات را متوقف کند. این دشمن وارد منطقه ما شده است و همیشه برای دشمن باقی خواهد ماند.

خبرنگار: اردنی‌ها تلاش دارند، وارد ساختمان سفارت رژیم اشغالگر اسرائیل شوند و پیام‌های زیادی را به نهاد‌های سیاسی اردن ارسال می‌کنند و لزوم پاسخ به مطالبات مردم را خواستار هستند. خواسته مردم این است که سفارت اسرائیل کاملا بسته شود و همه روابط با این رژیم قطع و همه توافق‌ها که مهم‌ترین آن توافق صلح "وادی عربه" است، متوقف شود.

یکی از شهروندان اردنی: پیام ما به دولت اردن این است که با مردم اردن همگام و هماهنگ شود. در ابتدا توافق ذلت بار وادی عربه را متوقف کند، توافقی که هیچ یک از حقوق ملی مردم اردن را به صورت مثبت برای اردنی‌ها محقق نکرد. این توافق تنها در خدمت رژیم اشغالگر است.

خبرنگار العالم: همزمان با تظاهرات گسترده در امان، در بسیاری از دیگر استان‌ها و شهر‌های اردن هم تظاهرات گسترده‌ای برگزار شد. مردم در این تظاهرات‌ها از دولت اردن خواستند، برای کمک به مردم غزه، مواضع جدی‌تر و موثرتری اتخاذ کند.

طوفان خشم مردم اردن در چهارمین روز متوالی، همچنان در اطراف سفارت اسرائیل در امان پایتخت اردن دیده می‌شود و مردم تلاش می‌کنند، وارد ساختمان سفارت شوند و آن را محاصره کنند. تظاهرکنندگان در اینجا می‌گویند: این اقدامات نوعی واکنش به جنایت‌هایی است که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل علیه اهالی غزه مرتکب می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • چشم انداز دیدنی طبیعت دره شهر
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود + جزئیات
  • فیلم/ برای اولین بار اذان با شهادت ثلاثه در امارت شارجه طنین‌انداز شد
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • بوشهر چهارمین مقصد گردشگران نوروزی شد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز