Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-20@03:38:11 GMT

شکایت دختر ورزشکار از گریمور قلابی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۹۳۹

با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز شد و مأموران پلیس با کمک دختر جوان و شماره پلاک خودرو سیامک موفق به دستگیری او شدند

دختر ورزشکار که در سودای شهرت و بازیگری راهی پایتخت شده بود، وقتی فهمید گرفتار یک مرد فریبکار شده است از او شکایت کرد.

به گزارش ایران، چندی قبل دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از یک پسر گریمور شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان گفت: در شهرستان زندگی می‌کنم، اما همیشه دلم می‌خواست آدم مشهوری شوم. همین عامل باعث شد که به باشگاه ورزشی بروم و رزمی کار شوم.

تصور می‌کردم با این کار بتوانم مدال‌های جهانی کسب کنم و شهرت بدست آورم. مینا ادامه داد: چند وقت قبل پسر جوانی در اینستاگرام به من درخواست دوستی داد. او خودش را گریمور تلویزیون و سینما معرفی کرد. بعد از مدتی هم به من گفت که چهره‌ام برای بازیگری عالی است و مرا به یکی از کارگردان‌های معروف که قصد ساخت فیلمی دارد معرفی کرده است. من که همیشه به فکر شهرت بودم با این پیشنهاد احساس کردم به تمام آرزوهایم رسیده ام.

دختر جوان گفت: می‌دانستم که اگر از این ماجرا به پدر و مادرم حرفی بزنم بشدت مخالفت می‌کنند. به همین دلیل بی‌خبر کارت عابر بانک پدرم را برداشتم و راهی تهران شدم. طبق قرارمان سیامک سوار بر خودرو پژواش به دنبالم آمد. سوار ماشین او شدم تا به محل قرار با کارگردان معروف برویم این درحالی بود که هیچ آشنایی با تهران نداشتم. سیامک بعد از مدتی رانندگی در خیابانی خلوت نگه داشت تازه آن زمان متوجه شدم که چه نقشه شومی در سر دارد. از آنجایی که ورزشکار هستم با او درگیر شده و موفق شدم فرار کنم.

با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز شد و مأموران پلیس با کمک دختر جوان و شماره پلاک خودرو سیامک موفق به دستگیری او شدند. سیامک در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از آنجایی که می‌دانستم دخترها به فکر شهرت هستند و عشق بازیگری دارند تصمیم گرفتم که آنها را قربانی نقشه‌ام کنم.

اولین کسی که به دامم افتاد مینا بود. دختر شهرستانی و ساده‌ای بود با ترفندی او را به تهران کشاندم. می‌خواستم نقشه‌ام را عملی کنم که از شانس بدم او ورزشکار از آب درآمد و توانست از دستم فرار کند. بدین ترتیب پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: دختر ورزشکار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت

دو مأمور قلابی که با بی‌سیم و دستبند از اتباع بیگانه اخاذی و سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت. مأموران در تحقیقات و پی‌جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آنها را شناسایی کردند و مشخص شد شیوه این سارقان به این صورت بوده که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال‌باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ بنابراین تصویری از متهمان ترسیم شد و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت. در نهایت با تلاش مأموران کلانتری و در گشتزنی‌های هدفمند روز دوشنبه این دو مأمور قلابی زمانی که قصد اخاذی از سه تبعه کشور همسایه را داشتند، شناسایی شدند که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی‌سیم و دستبند و حکم مأموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند. تاکنون ۴ تن از مال‌باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سودجو باشید و حتماً در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم مأموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت