Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امروزه سقف بسیاری از خانه‌ها مخصوصا خانه‌های آپارتمانی کوتاه است، اما می‌توان با یکسری ترفند‌ها سقف را بلندتر و فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان داد. یکی از این ترفند‌ها به کار بردن رنگ مناسب برای سقف اتاق است.

اگر اتاق کوچک است برای دیوار‌های اتاق از رنگ‌های خنثی و روشن استفاده کنید و برای سقف رنگ متضاد به کار ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این کار هم سقف بلندتر نشان داده می‌شود و هم فضای اتاق بزرگ تر.

آبی کمرنگ

آبی کم رنگ یکی از رنگ‌هایی است که طراحان دکوراسیون معمولا برای اتاق‌هایی که سقف کوتاهی دارند استفاده می‌کنند. زیرا وقتی رنگ آبی را بالای سرمان می‌بینیم احساس می‌کنیم در یک فضای آزاد در حال تماشای آسمان آبی هستیم. به همین دلیل احساس می‌کنیم در یک فضای بزرگ و دل باز هستیم.

زرد کم رنگ

استفاده از این رنگ روی سقف درست مثل رنگ آبی کم رنگ سقف را بلندتر نشان می‌دهد به طوری که احساس می‌کنیم در یک فضای باز نشسته ایم که به اندازه کافی جادار است. زرد کم رنگ را می‌توانید برای سقف هر اتاقی به کار ببرید، زیرا یک طیف رنگ خنثی و روشن است که می‌توان آن را با رنگ‌های زیادی ترکیب کرد.

سفید

رنگ سفید یک رنگ بدون نقص برای سقف اتاق است. از همه مهم‌تر این که رنگ سفید سقف اتاق را بلندتر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید یک فضای مدرن داشته باشید از رنگ سفید برای سقف استفاده کنید. روی دیوار چه از رنگ‌های تیره و چه از رنگ‌های خنثی استفاده کرده باشید می‌توانید برای سقف از رنگ سفید استفاده کنید تا ارتفاع فضای اتاق را بلندتر نشان دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رنگ سقف فضای اتاق خانه های آپارتمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی، از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان

ایسنا/همدان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان گفت: از ۲۶ اسفند تا هفتم فروردین ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از جاذبه‌های این شهرستان بازدید کردند.

اسحاق ترکاشوند با اشاره به اینکه ۹۵درصد مسافران نوروزی با خودرو شخصی به تویسرکان سفر کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵۰ نفر در مراکز اقامتی این شهر اسکان داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت پارک توریستی کمربسته سرکان، آرامگاه حیقوق‌نبی(ع)، کاروانسرای شاه عباسی فرسفج، خانه دکتر اقتداری، موزه تویسرکان و آرامگاه میررضی‌الدین آرتیمانی از جمله اماکن پربازدید شهرستان در تعطیلات نوروز بوده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، ترکاشوند افزود: تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی رسمی و غیررسمی شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، خانه معلم و مهمانسرای ادارات با بیش از ۳۵۰ تخت ظرفیت و دو سفره خانه سنتی شامل سفره خانه سنتی آراد و صاحبدلان با ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران و مسافرانی است که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در این ایام انتخاب کرده‌اند.

حضور چشمگیر گردشگران در نوروزگاه بزرگ شهر فرسفج 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان در ادامه از استقبال چشمگیر و بی‌نظیر مسافران، گردشگران و مردم شهرستان تویسرکان از جشن بزرگ نوروزگاه شهر فرسفج خبر داد و گفت: در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام نوروز ۱۴۰۳ و به منظور ایجاد شور و نشاط در جامعه، جشن بزرگ نوروزگاه در عصر هفتمین روز از سال ۱۴۰۳ در محل کاروانسرای جهانی فرسفج برگزار شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان افزود: در این نوروزگاه که با مشارکت بخشداری بخش قلقلرود، شهرداری و شورای اسلامی شهر فرسفج، اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره حفاظت محیط‌زیست و شورای اداری بخش قلقلرود برگزار شده بود برنامه‌های متنوعی از جمله موسیقی سنتی، نمایش طنز، مسابقه نقاشی، حرکات ورزشی و مولودی خوانی بمناسبت ولادت حضرت امام حسن(ع) اجرا شد.

ترکاشوند گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان تلاش کرده است با پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در ایام نوروز، فضایی را فراهم آورد تا مسافران و گردشگرانی که تویسرکان را بعنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند تجربه متفاوت و شیرینی را با خود به ارمغان ببرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • نسل‌ جوان مغز بزرگ‌تر و سالم‌تری دارد
  • بازدید بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی، از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • روستای صخره‌ای میمند، مکانی اسرارآمیز
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟