Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@13:21:26 GMT

باند سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۰۰۰

باند سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سامان غنی زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح استان، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: با انجام یک سری تحقیقات محسوس و غیرمحسوس نهایتا اعضای باند مورد نظر که شامل 4 سارق و 3 مالخر بودند شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی یادآور شد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 25 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان های ارومیه، میاندوآب، اشنویه، بوکان و بانه معترف و اعلام داشتند که پس از سرقت، خودروهای مسروقه را در شهرستان های سقز، سردشت و مهاباد به فروش می رسانند.

سرهنگ "غنی زاده" با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروهای مسروقه 10 میلیارد ریال بود، گفت: در این راستا 21 دستگاه خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه متهمان از سهل انگاری صاحبان خودروهای سوئیچ روشن جهت سرقت بهره می بردند گفت: جهت پیشگیری از بروز این چنین سرقتهایی مردم بایستی ضمن مجهز کردن خودروهای خود به لوازم ایمنی از رها نمودن خودرو به صورت روشن خودداری کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ غنی زاده رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی سرقت سارقان خودرو انهدام باند سارقان خودرو اعتراف به 25 فقره سرقت در ارومیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت سارقان خودرو انهدام باند سارقان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت منازل در کرمان؛ ۶ نفر بازداشت شدند

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از متلاشی شدن باند سرقت منازل در کرمان خبر داد و گفت: این باند در استان‌های مختلف اقدام به سرقت کردند که ۶ نفر آنها دستگیر شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران و تبریک سال نو، اظهار داشت: شب گذشته یک باند سرقت در استان کرمان متلاشی شده است و اعضای این باند تبهکار در استان‌های مختلف کشور اقدام به سرقت داشته‌اند که بالاخره در استان کرمان دستگیر شدند. 

وی با بیان اینکه تا کنون شش نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، افزود: عملیات دستگیری اعضای این باند سرقت از اوایل شب گذشته آغاز و تقریباً تا ساعت 4 بامداد صبح امروز ادامه داشت.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه دو دستگاه خودرو نیز از این باند توقیف و مقدار زیادی پول نقد و اشیای قیمتی نیز کشف و ضبط شده است، بیان کرد: اعضای این باند تاکنون به 7 فقره سرقت در استان کرمان و چندین فقره سرقت در سایر استان‌های کشور اعتراف کردند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست داریم توصیه‌های پلیس در همه موارد را برای آسایش و آرامش خود جدی بگیرند و این اطمینان را به همه مردم می‌دهیم که پلیس در همه ساعات شبانه روز برای نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند.

میرحبیبی با ارائه توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت منازل، عنوان کرد: در هنگام ترک منزل باید از قفل کردن تمام درهای اصلی خانه مطمئن شوند و از حفاظ مستحکم برای درب و پنجره ساختمان استفاده کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد: درب‌های ضدسرقت آپارتمانی که عنوان می‌شود، اصلاً ضد سرقت نیستند و حتماً نیاز است که حفاظ نرده‌ای مستحکم نیز برای درب منازل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم اشیای قیمتی را اصلاً در منزل نگهداری نکنند و در هنگام ترک منزل آنها را به محلی امن در خارج از خانه منتقل کنند، ادامه داد: متاسفانه اکثراً اشیای قیمتی خود را یا در اتاق خواب نگهداری می‌کنند و یا در کمد می‌گذارند که به راحتی در دسترس سارقین است.

میرحبیبی با اشاره به اینکه حتی گاوصندوق منازل هم به راحتی توسط سارقین باز می‌شود، افزود: به همین جهت به هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود از نگهداری اشیای قیمتی و طلاجات در گاوصندوق منازل نیز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد سرقت از داخل خودرو و سرقت خود خودرو هم هستیم، گفت: خودرو باید به دزدگیر، قفل ایمنی و جی‌پی‌اس مجهز باشد و رانندگان به هیچ عنوان سوئیچ را هنگام پیاده شدن بر روی خودرو نگذارند و فرصت را از سارقین بگیرند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت منازل در کرمان؛ ۶ نفر بازداشت شدند
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • کاهش ۳۱ درصدی سرقت درایام نوروز در آذربایجان غربی
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت