Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا پس از رد توافق برکسیت توسط پارلمان انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که اتحادیه اروپا آمادگی خود را برای سناریوی خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا، افزایش می‌دهد.

وی در این بیانیه اعلام کرد: «خطر خروج بی قاعده انگلیس با رای گیری عصر (سه شنبه) افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ما نمی‌خواهیم این اتفاق بیافتد کمیسیون اروپا به تلاش خود برای اطمینان یافتن از آمادگی کامل اتحادیه اروپا (برای خروج بدون توافق) ادامه می‌دهد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز و از روز جمعه با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته به ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی نشان‌دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا اواسط وقت امروز از استان و پایداری جو تا میانه روز جمعه سی‌ویکم فروردین، است.

وی افزود: بر این اساس امروز شرایط جوی به صورت ابری در اوایل روز بارش پراکنده در مناطق جنوب و جنوب شرق استان، گاهی وزش باد به نسبت شدید و تندباد لحظه‌ای به تدریج از بعدازظهر کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از فردا تا بعدازظهر وقت جمعه وضعیت جوی پایدار بر استان حاکم است که به تدریج از بعدازظهر پایان هفته با گذر امواج ضعیف شاهد ناپایداری تا اوایل هفته به‌ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای کمینه طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: آران و بیدگل با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 745544

دیگر خبرها

  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد