Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@23:24:46 GMT

احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۰۷۱

احتمال فروپاشی اتحادیه اروپا وجود دارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «جوزپه کونته»، نخست وزیر ایتالیا گفت: اتحادیه اروپا با مشکلات بزرگی همچون بحران در سیستم اقتصادی، خروج بریتانیا و مسائل امنیتی روبرو است اما مهمترین موضوعی که آینده این اتحادیه را تهدید می کند موضوع مهاجران و حل نشدن ورود پناهندگان است.

وی در گفت و گو با «دیمیتریس آوراموپولوس» کمیسر اتحادیه اروپا در امور پناهجویی و مهاجرت درباره این خطر توضیح داد که اروپا می‌تواند دچار فروپاشی شود اگر هر کشوری به‌تنهایی در برخورد با مسئله مهاجرت رفتار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته همچنین اظهار داشت: ما معتقدیم که مسئله مهاجرت باید در جایی که بروز می‌کند مورد توجه قرار گیرد. ایتالیا همچون گذشته قدرتمندانه تلاش می‌کند تا علیه قاچاق انسان مقابله کند.

نخست وزیر ایتالیا در پایان گفت: آینده اتحادیه اروپا در گرو حل این بحران انسانی خواهد بود و ما تاکنون تلاش های خوش بینانه ای برای حل بحران پناهندگان نمی بینیم.

انتهای پیام /

183 / 156 ایتالیا مهاجران نخست وزیر فروپاشی اتحادیه اروپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایتالیا مهاجران نخست وزیر فروپاشی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند