Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@22:22:07 GMT

حسین محب اهری درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۰۸۱

حسین محب اهری، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از چند سال مبارزه درگذشت.

به گزارش صدای ایران، بامداد امروز چهارشبه 26 دی 97 حسین محب اهری هنرمند نام آشنای کشورمان دارفانی را وداع گفت.

محب اهری علاوه بر تلویزیون در رادیو با اجراهای خاص خود روزها و لحظات خاطره انگیزی برای هزاران ایرانی خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حسین محب اهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج ۲ نقاشی کمیاب

دو تابلو نقاشی اثر «فلورین استتهایمر»، نقاش، شاعر و نمایشنامه‌نویس آمریکایی در فرصتی کم‌نظیر به مزایده گذاشته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، آثار معدودی از «فلورین استتهایمر»، نقاش و شاعر مدرنیست که در صحنه هنری نیویورک در فاصله دو جنگ‌ جهانی خلق شده‌اند تاکنون در مزایده ارائه شده‌اند. اما زمانی که حراجی کریستیز در نیویورک دو مورد از معدود نقاشی‌های به جای مانده از این هنرمند که هنوز در مجموعه‌های خصوصی نگهداری می‌شوند را در ۱۸ آوریل به مزایده بگذارد،‌ تعداد آثار حراج‌شده «استتهایمر» افزایش پیدا می‌کند.

«آرت‌نت» نوشت، این دو تابلو نقاشی در نمایشگاهی در سال ۱۹۹۵ در «موزه هنر آمریکایی ویتنی» به نمایش گذاشته شده است. کارشناسان تخمین می‌زنند که این نقاشی‌ها به قیمت ۳۶۰,۰۰۰ دلار فروخته شوند.

«طبیعت بی‌جان لاله‌ها زیر سایبان»‌(۱۹۲۵)

پیش‌بینی‌ می‌شود که تابلو نقاشی «طبیعت بی‌جان لاله‌ها زیر سایبان»‌(۱۹۲۵) تا حدود ۳۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شود. حتی اگر این نقاشی به کمترین قیمت برآوردشده،‌ یعنی ۲۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شود نیز همچنان دومین تابلو گران این هنرمند محسوب خواهد شد. این هنرمند در این مرحله از زندگی خود به مدت یک دهه طبیعت‌های بی‌جان گلی را نقاشی کرده بود و هنگام میزبانی از مهمانان، گل آرایی‌های مفصلی را در خانه‌اش ایجاد می‌کرد.

«هنری مک‌براید با الهام از وینسلو هومر»‌(۱۹۲۴)

نقاشی «هنری مک‌براید با الهام از وینسلو هومر»‌ (۱۹۲۴) اثر «فلورین استتهایمر» نیز پیش‌بینی می‌شود که به قیمت ۶۰,۰۰۰دلار فروخته شود.

در حالی که ممکن است «استتهایمر» از بسیاری از دوستان و همکارانش کمتر شناخته‌شده باشد، اما این هنرمند به اندازه سایر هنرمند زمان خود فعالیت‌های قابل‌توجهی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

در حراجی هنر مدرن آمریکایی که در هجدهم آوریل برگزار می‌شود، همچنین آثاری از سایر هنرمندان نامدار از جمله «میلتون آوری» و «اوکیف» نیز به مزایده گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند
  • ۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد
  • درگذشت پدر شهیدان دهنوی در مشهد
  • درگذشت پدرشهیدان دهنوی در مشهد
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • حراج ۲ نقاشی کمیاب