Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی کشور جزئیات پیشنهاد بهزیستی درمورد یارانه درمان معتادان در مراکز نگهداری را برای سال آینده تشریح کرد.

فرید براتی سده با بیان اینکه امسال یارانه اختصاص یافته برای درمان هر معتاد در مراکز نگهداری روزانه حدود ۱۵ هزار تومان است، گفت: در مورد تصمیم‌گیری درباره رقم پیشنهادی برای یارانه درمان معتادان طی سال آینده کمیته‌ای تشکیل و دو جلسه نیز در این خصوص برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رقم پیشنهادی سازمان بهزیستی برای یارانه درمان معتادان در سال آینده، روزانه بالای ۲۵ هزار تومان است، اظهارکرد: رقم پیشنهادی ستاد مبارزه با مواد مخدر بین ۲۲ تا ۲۳ هزار تومان بود بنابراین با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و استعلام از استان‌ها پیشنهاد ما نیز ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان است.

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه رقم پیشنهادی از سوی بهزیستی به ستاد مبارزه با مواد مخدر ارسال شده است، تصریح کرد: این بودجه از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر به سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

براتی سده تاکید کرد: معتقدیم در بحث معتادان متجاهر چون دولت، تکلیف ساماندهی آنان را به بهزیستی سپرده است بنابراین بودجه مذکور نیز باید به شکل تجمیع شده به بهزیستی پرداخت شود این درحالیست که بخشی از این بودجه در اختیار وزارت کشور و بخشی نیز در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بهتر است این بودجه تجمیع شود سپس در اختیار بهزیستی قرار بگیرد، اظهار کرد: همان طور که براساس برنامه ششم توسعه، تکلیف ساماندهی معتادان برعهده سازمان بهزیستی قرار داده شده است، منابع مذکورهم باید به شکل یکجا در اختیار بهزیستی باشد، چرا که در نهایت ما باید در قبال کارهایی که انجام شده و اعتبارات پاسخگو باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: درمان بهزیستی یارانه معتاد ستاد مبارزه با مواد شرایط اقتصادی مواد مخدر بودجه مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور بهزیستی درمان معتاد وزارت کشور یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل , به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی تاکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب‎سنتی، زیبایی و کاشت‎مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
وی افزود: هم استانی‎های عزیز می‎توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان ‎ها گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • امروز در رسانه‌ها چه گذشت؟
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل