Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@18:23:41 GMT

گسترش آسیب‌های اجتماعی در منطقه خلازیر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۰۸۶

 توکلی شهردار منطقه ۱۹ تهران در نشست عمومی دور دوم بررسی مشکلات اهالی منطقه ۱۹ تهران در خصوص یکی از مشکلات مهم این منطقه گفت: از شهرداران سابق اقدام به تخریب چهار مسجد برای بازسازی شد که این امر از سال ۹۱ تا ۹۴ که مدت زیادی است انجام نشد و متأسفانه این مساجد اکنون آماده بهره‌برداری نیستند؛ مردم مراجعات بسیاری برای تکمیل این مساجد به ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا  امکان رسیدگی به درخواست مردم این منطقه مبنی بر بازسازی مسجدی که حال در آن حضور داریم به دلیل کمبود بودجه وجود ندارد و ما با حداکثر سعی خود شاید بتوانیم این چهار پروژه ناتمام را تکمیل کنیم.

شهردار منطقه ۱۹ تهران در ادامه با بیان اینکه ما در شهرداری وظیفه داریم موارد مربوط به تنظیف، اصلاح ساختاری شهرها و... را انجام دهیم، گفت: ولی متأسفانه شهرداری به دلیل فربه شدن و ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شده است.

توکلی افزود: ۱۲ سال پیش که طرح تفصیلی مطرح شد قرار بود منطقه خلازیر پارک تفریحی شود که این امر محقق نشد و حال حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای انجام این امر هزینه نیاز است؛ شورای شهر، دادستانی و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور برای بازدید از این محله حضور پیدا کردند تا موارد ایجاد پارک انجام شود لذا ما درخواست داریم تا در اجرای این طرح بازنگری‌ها انجام شود.

وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه محله خلازیر و آسیب‌های اجتماعی موجود در این محله در حال گسترش است که نیاز به رسیدگی جدی دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات مسجد بودجه شهرداری آسیب های اجتماعی بودجه شورای شهر مسجد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح تئاتر درمانی توسط مرکز مشاوره آرامش این معاونت همزمان با ایام نوروز در اماکن گردشگری شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، جهانگیر کریمی اظهار کرد: زبان هنر و نمایش به‌دلیل جذابیت‌های خاصی که برای مخاطب دارد همواره به‌عنوان یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌های انتقال پیام به شمار می‌رود و تأثیر بسیار زیادی بر ذهن افراد جامعه می‌گذارد.

وی افزود: بر همین اساس مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی از آسیب‌ها و ارائه راهکارهای مقابله با آن‌ها، طرح تئاتر درمانی را با همکاری گروه‌های نمایشی هم‌زمان با ایام نوروز به اجرا گذاشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ تا کنون ۵ اجرای نمایش خیابانی با موضوع حاشیه‌نشینی، اعتیاد و طلاق در اماکن گردشگری به ویژه میدان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) شهر اصفهان اجرا شده که با استقبال پرشور مسافران نوروزی نیز همراه بوده است.

کریمی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است و شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره‌ای این مرکز با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۶۳۰ تماس حاصل یا به‌صورت حضوری به معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در ضلع جنوب شرقی میدان تاریخی حضرت امام (ره) بالاتر از مسجد شیخ لطف‌الله داخل بازارچه چهار سوق مراجعه کنند.

کد خبر 740040

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟